شما اینجا هستید

اخبار » راه اندازی سامانه صدور الکترونیکی قرارداد عرصه

حضرتی، مدیر اجرایی واگذاری عرصه مسکن مهر پردیس طی گفت و گو با خبرنگار انتهاج ، با اشاره به راه اندازی سامانه صدور الکترونیکی قرارداد عرصه این نوید را به متقاضیان دادند، با راه اندازی این سامانه صدور قرار داد عرصه در اسرع وقت وبصورت سیستماتیک انجام شده وسعی براین است در کوتاه ترین زمان قرارداد به دست متقاضی برسد.

حسن حضرتی مدیر اجرایی واگذاری عرصه مسکن مهر پردیس، با اشاره به اهمیت خرید عرصه، آن را فرصتی مناسب برای مالکان مساکن مهر جهت مالکیت واحدهایشان خواند و گفت : با توجه به اینکه زمین واحدهای مسکن مهر، ۹۹ ساله و حالت اجاره ای دارند، در صورت خرید عرصه، مالکان این واحدها ، شش دانگ عرصه و اعیان خودرا در مالکیت خواهند داشت .

وی بیان کرد : خرید عرصه گام نخست برای اخذ اسناد ثبتی بوده و متقاضیان می تواند از این فرصت استفاده نماید.

حسن حضرتی، اشاره داشت : نحوه واگذاری وقیمت گذاری عرصه ها با دید حمایتی از اقشار کم درامد بوده و تخفیفهای مناسبی دراین راستادر نظر گرفته شده است که یک نمونه ان
۱۵درصد تخفیف بر قیمت کارشناسی، مصوب هیئت محترم مدیره در شهر جدید پردیس میباشد.

وی بیان کرد : نحوه واگذاری عرصه‌ها ی مسکن مهر به دو صورت ، نقدی واقساطی انجام می گیرد .

مدیر اجرایی عرصه مسکن مهر پردیس، خاطر نشان کرد : متقاضیان برای خرید نقدی عرصه علاوه بر ۱۵درصدمیتوانند براساس دستورالعمل از ۳۰ درصد تخفیف نیز بهره مند شوند.

وی افزود : همچنین نحوه واگذاری اقساطی عرصه نیز، پنج ساله و با پیش پرداخت ۲۰ درصد قیمت کارشناسی، بدون احتساب سود میباشد.

حضرتی عنوان کرد : ۱۷ هزار و ۷۹۳ واحد ، عرصه خود را خریداری نموده اند ، که از این تعداد حدود ۱۱ هزار و ۶۴۱ سند آماده تحویل است.

مدیر اجرایی عرصه مسکن مهر، بر ای تحویل اسناد عرصه اظهار داشت : ۶۹۴۹ متقاضی تا کنون، سند عرصه را از واحد مدیریت واگذاری عرصه دریافت کرده اند.

وی در ادامه سخنان با اشاره به جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بیان داشت : در راستای حفظ سلامت و بهداشت مراجعین، متقاضیان خرید عرصه می توانند، بدون مراجعه به مدیریت واگذاری عرصه، به صورت آنلاین از طریق سامانه pardis.city اقدام به خرید عرصه واحد خود نمایند.

حضرتی عنوان کرد : متقاضیان بعد از خرید از سامانه ، و پرداختی خود بصورت انلاین تا اخر خرداد ماه فرصت دارند ، با مراجعه حضوری به واحد مالی مدیریت واگذاری عرصه ظرف یک روز پرونده خود را تکمیل نمایند .

حضرتی بیان کرد : تا کنون مبلغ خرید عرصه توسط متقاضیان حدودا ۵۲۰ میلیاردتومان بوده و بر اساس دستورالعمل واگذاری عرصه، کلیه درآمد حاصل از محل فروش عرصه، جهت انجام فعالیتهای عمرانی و زیر بنایی این واحدها هزینه می گردد

قیمتهای عرصه در اخر خرداد ماه بروزرسانی خواهد شد.

حسن حضرتی با اشاره به حمایتهای انجام شده از مالکین مسکن مهر پردیس ودید حمایتی مسئولین و مدیرعامل محترم شرکت عمران قیمتهای مصوب عرصه طی سال ۹۸ ، تا آخر خرداد ماه سال جاری، تمدیدشده و زمان مذکور، آخرین فرصت میباشد،لذا باتوجه به پیشرفت چشمگیر پروژهادر زمینه های عمرانی ،انشعابات و…وهمچنین هزینه های انجام شده افزایش قیمت عرصه در بروز رسانی توسط کارشناسان دادگستری دور از ذهن نمیباشد .

حضرتی بیان کرد : متقاضیان میتوانند از فرصت باقی مانده تا خرداد ماه سال جاری استفاده نموده وعرصه خود را با قیمت مصوب سال ۹۸خریداری نمایند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان