دسته: سيستان و بلوچستان

تاکید استاندار سیستان و بلوچستان به تعطیلی مراکز اقامتی، تجاری و تجمعی

زاهدان - استاندار سیستان وبلوچستان به تعطیلی مراکز اقامتی، تجاری، تجمعی و مهمانسراهای ادارات تاکید کرد و گفت: تمامی مراسم و برنامه‌های این استان که موجب تجمع افراد می‌شود با تشخیص دانشگاه‌های علوم پزشکی باید تعطیل شود.

برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه کتاب زاهدان با بیش از ۲۱۰ غرفه

زاهدان - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان از برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه کتاب زاهدان با بیش از ۲۱۰ غرفه خبر داد.

خسارت سیلاب به حدود پنج هزار واحد مسکونی کنارک

زاهدان - فرماندار کنارک در جنوب سیستان و بلوچستان از خسارت سیلاب به 4 هزار و 722 واحد مسکونی روستایی و شهری این شهرستان خبر داد و گفت: از این تعداد ۷۰۰ واحد مسکونی آن به طور کامل باید بازسازی شوند.

نخستین عمل جراحی کاشت حلزون در سیستان و بلوچستان

زاهدان - رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از انجام نخستین عمل جراحی کاشت حلزون در سیستان و بلوچستان همزمان با دهه فجر خبر داد و گفت: نخستین عمل جراحی کاشت حلزون در مرکز کاشت حلزون و شنوائی سنجی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان همزمان با دهه فجر در این دانشگاه انجام شد.

پایان عملیات امدادرسانی به سیلزدگان سیستان و بلوچستان پس از ۲۵ روز

زاهدان - مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از پایان امدادرسانی به سیلزدگان جنوب این استان با گذشت ۲۵ روز خبر داد.

افتتاح بیش از هزار طرح در سیستان و بلوچستان

زاهدان - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان از افتتاح هزار و ۲ طرح با اعتبار بیش از هزار و ۵۵۰ میلیارد تومان در سطح این استان همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد.

اتمام مرحله نخست واکسیناسیون فلج اطفال در جنوب سیستان و بلوچستان

زاهدان - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر از اتمام مرحله نخست واکسیناسیون فلج اطفال در۱۰ شهرستان تحت پوشش این دانشگاه خبر داد و گفت: این مرحله با خوراندن قطره به ۲۰۰ هزار کودک زیر پنج سال به اتمام رسید.

توزیع رایگان کالاهای اساسی در مناطق سیل‌زده چابهار

چابهار - معاون و قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت از تامین و توزیع رایگان کالاهای اساسی شامل شکر، برنج، روغن خوراکی و سایر اقلام برای سیل‌زدگان شهرستان چابهار خبر داد.

تخصیص هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان برای جبران خسارت زیر ساخت های سیستان و بلوچستان

زاهدان - رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از تخصیص هزار و 800 میلیارد تومان برای جبران خسارت زیر ساخت های سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: از این میزان هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان وام با کارمزد پایین و ۷۰۰ میلیارد تومان وام بلاعوض برای بهسازی و ساخت منازل روستاییان خسارت دیده از سیلاب در جنوب سیستان و بلوچستان اختصاص یافته است.

۳۵۰۰ میلیارد تومان، میزان خسارات سیل به سیستان و بلوچستان

زاهدان - نماینده ویژه وزیر کار در رسیدگی به امور سیل استان سیستان و بلوچستان، از خسارت‌ ۳۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به امور زیربنایی، آب شهری و روستا، مسکن، راه، برق، آموزش، کشاورزی، عشایری خبر داد.

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان