دسته: همدان

کرونا جان سه نفر دیگر را در استان همدان گرفت

دکتر «محمد طاهری» روز یک شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رعایت شیوه نامه بهداشتی در بسیاری از نقاط کشور و استان تا ۵۰ درصد کاهش یافته، بنابراین برای پیشگیری از بروز موج چهارم همه گیری ویروس از مردم درخواست می شود نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه پرهیز از حضور در اجتماعات و زدن ماسک بیش از پیش توجه کنند.
وی اظهار داشت: با شناسایی ۲ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در استان همدان به ۱۰ هزار و ۱۶۶ نفر رسیده است.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان همدان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۲۴۶ مورد بود که از این تعداد ۲۹ نفر در بخش عادی بستری شدند.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: ۱۶ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی استان بستری هستند که وضعیت جسمی ۴۰ بیمار وخیم گزارش شده است.
دکتر طاهری درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتد..

تایید مرگ یک تن بر اثر ابتلا به کرونا در همدان

همدان - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان خبر مرگ یک تن بر اثر ابتلا به این بیماری را در همدان تایید کرد.

تزریق واکسن فلج اطفال به بیش از ۲۲ هزار کودک در همدان

همدان - رییس گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های واگیر معاونت بهداشتی همدان از تزریق واکسن فلج اطفال به 22 هزار و 468 کودک استان به دنبال اجرای طرح واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال خبر داد.

۴۵ سامانه‌ هوشمند برای مبارزه با قاچاق در ادارات همدان راه اندازی شد

همدان - مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان از راه اندازی ۴۵ سامانه‌ الکترونیکی و هوشمند برای مبارزه با قاچاق در ادارات استان همدان خبر داد.

بهره برداری از فاز نخست مرکز جامع سرطان همدان تیرماه آینده

همدان - معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از افتتاح فاز نخست مرکز جامع سرطان در همدان تا تیر ماه ۹۹ خبر داد.

کشف ۸ تن قند قاچاق در همدان

همدان - رئیس پلیس آگاهی استان همدان از کشف بیش از ۸ تن قند قاچاق در استان همدان خبر داد.

بهره برداری از ۱۲ کیلومتر راه روستایی در استان همدان

همدان - معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان همدان از بهره برداری ۱۲ کیلومتر راه آسفالته روستایی طی سال جاری خبر داد.

کشف ۲۰ کیلو گرم تریاک در عملیات مشترک پلیس همدان و آذربایجان غربی

همدان - فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۲۰ کیلو گرم تریاک با لفافه در عملیات مشترک پلیسی استان همدان و آذربایجان غربی خبر داد.

نجات ۵ همدانی توسط آتش نشانان

همدان - رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان از نجات 5 نفر توسط آتش‌نشانان همدانی طی روز گذشته خبر داد.

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان