دسته: کهکيلويه و بويراحمد

فعالیت ۱۱ ایستگاه غربالگری ویروس کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

گچساران - سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از فعالیت ۱۱ ایستگاه غربالگری ویروس کرونا در ورودی شهرها و جاهای ضروری مانند فرودگاه خبر داد و گفت: این ایستگاهها در حال انجام سنجش تب متقاضیان برای شناسایی افراد مشکوک به ویروس کرونا در این استان هستند.

تاکنون هیچگونه مورد مبتلا به ویروس کرونا در کهگیلویه مشاهده نشده است

یاسوج - رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه و بویر احمد گفت: تاکنون هیچگونه مورد مبتلا به ویروس کرونا در شهرستان مشاهده نشده و شایعات به وجود آمده در مورد انتشار ویروس کرونا در این شهرستان کذب است.

جمع آوری ۴۵۰ قلم کالا با استاندارد جعلی در کهگیلویه و بویراحمد

یاسوج - مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد از جمع آوری ۴۵۰ قلم کالا به دلیل جعل علامت استاندارد در استان خبر داد و گفت: درج کد ده رقمی در زیر نشان ملی استاندارد، اجباری است.

بهره برداری از ۲۱ طرح آموزشی، ورزشی و فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر

یاسوج - مدیر کل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد از بهره برداری از ۲۱ طرح آموزشی، ورزشی و فرهنگی در استان به ارزش افزون بر ۱۷۰ میلیارد ریال در دهه فجر امسال خبر داد.

مسدود شدن راه ارتباطی ۴۰ روستای دیگر در کهگیلویه و بویراحمد

یاسوج - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد از مسدود شدن راه ارتباطی ۴۰ روستای دیگر در استان به دلیل بارش شدید برف و باران خبر داد.

ابطال ۵۸ پروانه کاربرد علامت استاندارد در کهگیلویه و بویر احمد

یاسوج - مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد از ابطال ۵۸ پروانه کاربرد علامت استاندارد در استان خبر داد.

برخورداری ۲۵۰ هزارنفر از آب آشامیدنی سالم در کهگیلویه با اجرای سدتنگ سرخ

یاسوج - استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سد تنگ سرخ یاسوج از پروژه های مهم استان است که با اجرای آن جمعیتی ۲۵۰ هزار نفری در یاسوج و روستاهای حومه از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار می شوند.

کشف ۳۰ قطعه پرنده سهره طلایی از یک شکارچی در کهگیلویه و بویراحمد

یاسوج - مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد از کشف و ضبط ۳۰ قطعه پرنده سهره طلایی توسط محیط بانان این شهرستان از یک شکارچی متخلف خبر داد.

مرگ هشت نفر بر اثر حوادث ناشی از کار در کهگیلویه و بویراحمد

یاسوج - مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد از فوت هشت نفر بر اثر حوادث ناشی از کار در استان خبر داد.

ثبت بیش از ۶۵۰ اثر کهگیلویه و بویر احمد در فهرست آثار ملی کشور

یاسوج - سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حال حاضر بیش از ۲ هزار آثار تاریخی شناسایی شده در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که از این تعداد بیش از ۶۵۰ اثر در فهرست آثار ملی کشور ثبت شده است.

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان