دسته: اصفهان

امکانات ستاد نوروزی به سمت پیشگیری از ورود مسافر به اصفهان در ایام نوروز معطوف می شود

اصفهان - استاندار اصفهان گفت: هر ساله به منظور جذب مسافران نوروزی ستاد تسهیل مسافران نوروزی در اصفهان فعالیت می‌کرد ولی امسال به واسطه شرایط بوجود آمده به واسطه کرونا، این ستاد فعالیت خود را به سمت پیشگیری از ورود مسافر به اصفهان در ایام نوروز معطوف خواهد کرد.

۲۳ نفر مبتلا به کرونا در استان اصفهان

اصفهان - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از ابتلای 23 نفر به کرونا ویروس خبر داد و گفت: تعداد افراد مبتلا به بیماری کرونا در این استان به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل تا روز شنبه دهم اسفند به ۲۳ نفر رسید که ۲ نفر از آنها فوت کردند.

هیچ مورد مثبتی از بیماری کرونا در استان اصفهان گزارش نشده است

اصفهان - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: هنوز هیچ مورد مثبتی از بیماری کرونا در استان اصفهان گزارش و تایید نشده است.

نظام اسلامی به یک مجلس انقلابی و نمایندگان پاکدست نیاز دارد

کاشان - مسوول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان گفت: امروز رهبری و نظام اسلامی به یک مجلس انقلابی و نمایندگان پاکدست و از خانواده جهاد و شهادت و ایثار نیاز دارد که با حضور پرشور و آگاهانه پای صندوق‌های رای باید به انجام برسد.

۱۰ کشته و ۴۲ مصدوم در اصفهان طی یک هفته

اصفهان - مدیرحوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: وقوع چهار فقره سانحه رانندگی و ۶ مورد آتش‌سوزی وگازگرفتگی با منوکسیدکربن در یک هفته اخیر در استان اصفهان به جان باختن ۱۰ تن و مصدومیت و مسموم شدن ۴۲ نفر منجر شد.

۱۰ میلیون نفر در ایران در مرز فشار خون بالا هستند

کاشان - وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: در قالب طرح اجرا شده ملی فشار خون مشخص شد، حدود ۱۰ میلیون نفر در مرز فشار خون بالا هستند که لازم است این افراد با کنترل مصرف نمک، رژیم غذایی مناسب و ورزش کافی نسبت به کنترل فشار خون خود اقدامات لازم را انجام دهند.

افزایش ۱۰ درصدی گونه‌های منطقه حفاظت شده کهیاز اردستان

کاشان - رییس اداره حفاظت محیط اردستان گفت: فرهنگ‌سازی، مراقبت محیط‌بانان و همکاری مردم محلی به کاهش شکار و افزایش ۱۰ درصدی حیات وحش منطقه حفاظت شده کهیاز در این شهرستان منجر شده است.

پیکر ۱۰ شهید حادثه سقوط هواپیما امروز در اصفهان تشییع می‌شود

اصفهان - مسوول روابط عمومی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان از تشییع پیکر ۱۰ شهید حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی ساعت ۱۴ امروز در کلانشهر اصفهان خبر داد.

اصفهان دارای رتبه اول کشور در تولید شیرخام

اصفهان - معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: اصفهان از نظر تولید شیرخام در کشور رتبه اول را دارد و یکی از قطب های مهم تولید محصولات دامی در کشور است.

مقاوم سازی سالانه بیش از ۵ هزار واحد مسکونی روستایی اصفهان تا سال ۱۴۰۴

اصفهان - معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اصفهان گفت: بر اساس برنامه طرح جامع مسکن روستایی تا سال ۱۴۰۴، سالانه باید پنج هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی در روستاهای این استان نوسازی و مقاوم سازی شود.

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان