شما اینجا هستید

اخبار » نظام اسلامی به یک مجلس انقلابی و نمایندگان پاکدست نیاز دارد

کاشان – مسوول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان گفت: امروز رهبری و نظام اسلامی به یک مجلس انقلابی و نمایندگان پاکدست و از خانواده جهاد و شهادت و ایثار نیاز دارد که با حضور پرشور و آگاهانه پای صندوق‌های رای باید به انجام برسد.

به گزارش انتهاج، حجت‌الاسلام محمدرضا صالحیان روز سه‌شنبه با اشاره به حضور پرشور و گسترده مردم اردستان در این راهپیمایی و با قدردانی از همه مسوولان، نیروهای نظامی و انتظامی، فرماندهان، علما و روحانیون، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، اقشار مختلف مردم فهیم شهرستان اردستان، اظهار کرد: حضور در انتخابات یک عبادت بزرگ است که نتیجه آن موجب تقویت امنیت و اقتدار کشور می‌شود.

وی افزود: دولتمردان این حضور پرشکوه مردم را دیدند که وظیفه خود را در برابر امام، رهبری و انقلاب انجام دادند و از این رو در خدمت به مردم کوتاهی نداشته باشند که این مردم با چنین شخصیت، اندیشه و حضور بالا در راه اسلام ناب محمدی درخور احترام بیشتر هستند.

اقتصاد و رفاه مردم به ویژه ازدواج، اشتغال و مسکن جوانان به طور جد در دستور کار قرار گیرد

وی خاطر نشان کرد: اقتصاد و رفاه مردم به ویژه ازدواج، اشتغال و مسکن جوانان به طور جد در دستور کار قرار گیرد که بهترین کارها، خدمت به این مردم فهیم و بزرگوار است.

وی یادآور شد: در قضاوت‌ها و معرفی افراد نباید تنها به نماز و روزه و ظاهر کسی توجه و بسنده کرد، بلکه به بصیرت، آگاهی و ولایتمداری افراد نیز توجه کرد؛ باید این مشت‌ها گره کرده به دهان یاوه‌گویان زده شود.

صالحیان ادامه داد: امروز نام حاج قاسم زنده و یک مکتب است که چند ویژگی از جمله تسلیم در نظام امامت و ولایت، قدرت‌آوری، وحدت‌آفرینی دارد، چنان که با قدرت و قوت نیروی قدس را تا پشت مرزهای حکومت اشغالگر صهیونیستی پیش برد.

اقتدار کشور در حضور، آگاهی، دیانت و استقامت مردم، حضور در مسجد، برپایی نمازجماعت و دعاهای ندبه و کمیل، زیارت عاشوراست

مسوول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان گفت: اقتدار کشور در موشک، انرژی هسته‌ای، پهباد یا صنایع نظامی و سایر دستاوردهای علمی نیست، بلکه در حضور، آگاهی، دیانت و استقامت مردم، حضور در مسجد، برپایی نمازجماعت و دعاهای ندبه و کمیل، زیارت عاشوراست که برای ۴۱ سال آن را نگه داشته است.

صالحیان اظهار کرد: در گام دوم انقلاب که استقرار حکومت اسلامی و زمینه‌سازی برای گام سوم که زمینه‌سازی برای ظهور حضرت مهدی (عج) است، باید تمام قله‌ها فتح شود و مردم این قدرت حضور را به رخ دنیا بکشند.

گفتنی است، در ادامه اجتماع ۲۲ بهمن اردستان در میدان نماز این شهر همچون سایر نقاط از جمله زواره، مهاباد حتی نقاط روستایی مانند نیسیان و تلک‌آباد، راهپیمایان با خواندن قطعنامه پایانی، پرچم‌های آمریکا و حکومت اشغالگر صهیونیستی را به آتش کشیدند.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان