دسته: قضایی

دستبند پلیس اسفراین بر دستان ۲ سارق سابقه دار با ۱۵ فقره انواع سرقت

اسفراین - فرماندهی انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری 2 سارق سابقه داربا 15 فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد

کشف یک دستگاه فلزیاب از حفاران غیرمجاز در شهرستان اسفراین

اسفراین - رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اسفراین از دستگیری سه حفار غیرمجاز و کشف و ضبط یک دستگاه فلزیاب غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

کشف و ضبط ۲ دستگاه فلزیاب در شهرستان اسفراین

اسفراین - رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اسفراین از کشف و ضبط ۲ دستگاه فلزیاب غیرمجاز و دستگیری ۲ متهم در این شهرستان خبر داد.

سارقان سابقه دار در اسفراین به بن بست خوردند

اسفراین - فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با اشاره به اجرای طرح امنیت محله محورپلیس با هدف برخورد با سارقان خرد در محله شهرک سلمان فارسی، گفت: در اجرای این طرح 4 نفرسارق سابقه دار در محل پاتوقشان دستگیر شدند.

سرعت عمل پلیس، سارق را غافلگیر کرد

اسفراین - فرمانده انتظامی اسفراین از دستگیری سارق حرفه ای حین سرقت در این شهرستان خبر داد.

دستگیری دو رمال و دعانویس کلاهبردار در اسفراین

اسفراین - فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری دو نفر که از طریق دعانویس و رمال از شهروندان اسفراینی دریکی ازروستاهای شهرستان کلاهبرداري مي کردند ، توسط پلیس دستگير شدند.

پاتک پلیس اسفراین به خرده فروشان مواد مخدر در شهرک سلمان فارسی

اسفراین - فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از اجرای طرح ضربتی ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده وجرم خیز شهرک سلمان فارسی و دستگیری 16 خرده فروش موادمخدر ومعتادان متجاهر دراین شهرستان خبر داد

کشف دو قبضه اسلحه شکاری در اجرای طرح امنیت محله محور بام و صفی آباد

اسفراین - فرمانده انتظامي شهرستان اسفراین از اجرای طرح امنیت محله محور در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مطالبات مردمی در شهرستان بام و صفی آباد خبر داد.

کشف بیش از ۸ کیلوگرم مواد مخدر در اسفراین

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از کشف 8 کیلو و 55 گرم مواد مخدرسنتی از نوع تریاک و دستگیری 3 نفر سوداگر مرگ در این شهرستان خبر داد. 

دانش بنیان ها نیازمند نمایشگاه دائمی/لزوم اصلاح وضعیت موجود در صنایع آلاینده یزد

یزد- به دنبال سلسله میزگرد های تخصصی پارک علم و فناوری یزد، میزگرد تخصصی محیط زیست با حضور شرکت های فناور و دانش بنیان و مسئولان حوزه محیط زیست استان در محل پارک علم و فناوری یزد برگزار شد. به گزارش خبرنگار انتهاج به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری یزد، میزگرد تخصصی […]

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان