شما اینجا هستید

اخبار » دستگیری دو رمال و دعانویس کلاهبردار در اسفراین

به گزارش انتهاج ،سرهنگ “محمد روهنا” در تشریح این خبر، اظهار داشت: در پی اخبار واصله از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری توسط دو نفر دعانویس و رمال در یکی از روستاهای شهرستان اسفراین ، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه عباس آباد قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مخفیگاه متهمان را که اقدام به کلاهبرداری از طریق دعانویسی و رمالی می کردند، شناسایی و با حضور میدانی دادستان طی عملیاتی غافلگیرانه انان را حین انجام بزه ارتکابی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین افزود: متهمان در بازجویی های انجام شده به کسب درآمد از طریق رمالی و دعانویسی از طریق فریب شهروندان به بهانه های رفع بیماری، گرفتاری، مشکلات خانوادگی و مالی و … اعتراف کردند .

سرهنگ روهنا با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند ،خاطرنشان کرد: شهروندان به این نکته توجه داشته باشند که افراد رمال و فالگیر هیچ کمکی برای رفع مشکلات، بیماری ها و گرفتاری های خانواده ها نکرده و هدف آنها کسب درآمد از طریق فریب شهروندان بوده و چه بسا زمینه ساز مشکلات و گرفتاری های دیگری برای خانواده ها خواهند شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان