دسته: فارس

بالغ بر ۴۵۰ هزار تب سنجی در سطح شهرستان لارستان انجام شد

لارستان،فرماندار ویژه لارستان گفت: بالغ‌بر 450 هزار تب سنجی در سطح این شهرستان انجام شد.

کلاهبرداران سایبری فارس دستگیر شدند

شیراز،رییس پلیس فتا استان فارس از دستگیری کلاهبرداران سایبری این استان خبر داد.

ابتلای ۶۸ نفر به کرونا ویروس در فارس

شیراز - معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از ابتلای 68 نفر به کرونا ویروس در استان خبر داد و گفت: ۱۹ مورد جدید ابتلا به کرونا در استان فارس شناسایی شده که با افزوده شدن این موارد جدید، آمار کنونی مبتلایان به کرونا در فارس به ۶۸ نفر رسید.

توزیع رایگان ماسک در شیراز توسط خیران جوان

شیراز - مسئول روابط عمومی بهزیستی شیراز از توزیع ماسک رایگان توسط خیران جوان این شهر در میان مردم خبر داد.

ثبت نام بیش از ۶۵ هزار نفر در طرح اقدام ملی بنیاد مسکن

شیراز - رییس گروه برنامه‌ریزی و اطلاعات و آمار مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: بنیاد مسکن در طرح اقدام ملی مسکن برای احداث ۱۳۸ هزار واحد سهیمه دارد و تا کنون ۶۵ هزار و ۵۰۰ نفر در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر در این طرح نام نویسی کرده‌اند.

زلزله خانه زنیان شیراز به بیش از ۵۰۰ واحد مسکونی خسارت وارد کرد

شیراز - مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس از خسارت 260 میلیارد ریالی زلزله به واحدهای مسکونی در شهر خانه زنیان و ۱۳ روستای اطراف آن خبر داد و گفت: در این زلزله 510 واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب دیدند.

زلزله خان زنیان شیراز به منازل مسکونی ۶۰ مددجوی کمیته امداد خسارت زد

شیراز - مدیرکل کمیته امداد استان فارس از خسارت به منازل مسکونی ۶۰ مددجوی این نهاد در زلزله خان زنیان خبر داد و گفت: هزینه تعمیر و جبران خسارت‌های وارده به منازل مددجویان در این شهر زلزله زده، با اعطاء کمک بلاعوض و وام کم بهره به ساکنین پرداخت می‌شود.

ایران، قهرمان کشتی‌فرنگی جام تختی

شیراز - ایران قهرمان مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی شد.

بیشترین تصادفات کشور در استان فارس

شیراز - رئیس پلیس راهور ناجا گفت: استان فارس بیشترین تصادفات کشور را به خود اختصاص می‌دهد در همین راستا طرح نامحسوس با وسایل کنترلی نظیر پهباد و نظایر آن را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

وجود بیش از ۲ میلیون بیسواد مطلق در کشور

شیراز - معاون امور آموزشی سازمان نهضت سوادآموزی، از وجود 2 میلیون و 300 هزار بیسواد مطلق در کشور خبر داد و گفت: این سازمان با حساسیت برای ۲ گروه بیسواد و کم‌سواد، در قالب ۲ دوره تحکیم و انتقال، آموزش‌هایی ارایه می‌دهد.

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان