شما اینجا هستید

اخبار » بالغ بر ۴۵۰ هزار تب سنجی در سطح شهرستان لارستان انجام شد

به گزارش انتهاج، جلیل حسنی در نشست خبری خاطرنشان کرد: در راستای اقدامات مبارزه با ویروس کرونا در سطح شهرستان لارستان بالغ‌بر ۴۵۰ هزار تب سنجی انجام‌شده است.

وی در ادامه افزود: با حمایت دانشگاه علوم پزشکی لارستان و قرارگاه فرهنگی نجف، بیش از ۴۰ هزار لیتر محلول ضدعفونی توسط شرکت‌های دانش‌بنیان تولید و در سطح شهرستان توزیع شد.

فرماندار ویژه لارستان خاطرنشان کرد: با حمایت دانشگاه علوم پزشکی و توسط گروه‌های جهادی بیش از ۵۵۰ هزار ماسک و ۱۸۶ هزار دستکش تولید و توزیع‌شده است که درمجموع اقدامات خوبی در راستای مبارزه با ویروس کرونا در این شهرستان انجام‌شده است.

اختصاص ۴۰ تخت بیمارستانی به بیماران کرونایی در شهرستان لارستان

فرماندار ویژه لارستان بابیان اینکه ۲۵ پزشک متخصص عفونی برای مبارزه با ویروس کرونا در سطح شهرستان فعالیت دارند گفت: برای درمان بیماران کرونایی در این شهرستان ۴۰ تخت بیمارستانی در نظر گرفته‌شده است که باهمت و تلاش گروه پزشکی این شهرستان، مردم به‌طور کامل برای ویروس کرونا پایش شده‌اند.

ثبت‌نام ۲۵۰۰ کارگر شهرستان لارستان در سامانه بیمه بیکاری

معاون استاندار فارس در ادامه افزود: ۲۵۰۰ کارگر این شهرستان در سامانه بیمه بیکاری ثبت‌نام کرده‌اند تا از تسهیلات دولتی استفاده نمایند.

 

 

 

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان