دسته: هرمزگان

۷۹ واحد متخلف در قشم پلمب شد

دکتر حمیدرضا بهزادی روز یکشنبه در ستاد کرونای شهرستان قشم افزود: طی این اجرای این طرح همچنین ۷۹۳ اخطاریه برای واحدهای مختلف صادر و ۷۰۹ مکان نیز توسط توسط کارشناسان بهداشت شهرستان قشم گندزدایی شده است.
وی ادامه داد: همچنین تعداد هشت هزار و ۸۳۰ بازدید توسط کارشناسان بهداشت و درمان شهرستان قشم انجام شده است.
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم تصریح کرد: تاکنون ۱۳ هزار نمونه از افراد مشکوک به کرونا در شهرستان قشم آزمایش شده است که حدود ۲۹ درصد از آن‌ها مثبت اعلام شد.
وی از قرنطینه ۷۷ خانواده در منزل خبرداد و افزود: هم اکنون روزانه ۲۸۰ نمونه گیری برای تشخیص ویروس کرونا در مراکز درمانی قشم انجام می‌شود که این آمار از مرکز استان نیز بالاتر است.
بهزادی ادامه داد: هم اکنون ۱۰ بیمار در بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم در بخش کووید ۱۹ بستری هستند.
در پایان این جلسه فرماندار قشم با اهدای لوح تقدیر معاون وزیر آموزش و پرورش از رییس مرکز بهداشت این شهرستان تقدیر کرد.
شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض..

تیم های ارزیاب به محل وقوع زمین لرزه بخش احمدی و رودخانه اعزام شدند

مهرداد حسن زاده شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: علاوه بر تیم‌های ارزیاب مسوولان محلی نیز درحال بررسی وضعیت شرایط در منطقه وقوع زمین لرزه بوده و به صورت مرتب با مدیریت بحران استانداری هرمزگان ارتباط دارند.
وی ادامه داد: خسارت داشتن و یا نداشتن این زمین لرزه چهار و ۹ دهم ریشتری که مرز هرمزگان با کرمان را لرزاند و پس لرزه سه و یک دهم ریشتری آن تا ساعتی دیگر مشخص می‌شود.
وی با بیان اینکه در حال عزیمت به محل وقوع زمین لرزه هستیم، اضافه کرد: درحال حاضر نمی توان اظهار نظر قطعی در خصوص خسارت‌های احتمالی داشت و باید تا پایان ارزیابی‌ها صبر کرد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان هم گفت: گزارشی تا این لحظه مبنی بر بروز خسارت در پی وقوع این زمین لرزه واصل نشده است و صحبت‌های دهیارانی که تا کنون با آنها تماس برقرار شده این نکته را تایید می‌کند.
مختار سلحشور افزود: بررسی‌ها همچنان در حال انجام است و تا ساعت‌های آینده نتیجه نهایی منطقه زلزله زده مشخص می‌شود.
زمین لرزه ای به بزرگی چهار و ۹ دهم ریشتر مرز هرمزگان با کرمان را به لرزه در آورد، این زمین لرزه امروز در ساعت ۱۹ و ۳۴..

هیچ مورد مثبتی در هرمزگان گزارش نشده است

بندرعباس - مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: هیچ مورد مثبتی در هرمزگان گزارش نشده و چند مورد مشکوک به کرونا در استان تحت نظر هستند و نمونه برداری از آنها انجام شده که تا به امروز آزمایش یکی از آنها منفی اعلام شده است.

خطر ویروس جدید کرونا از آنفلوانزای نوع اول کمتر است

بندرعباس - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ویروس جدید کرونا خطر کمتری از آنفلوآنزای نوع اول (H1N1) دارد که ما توانستیم آن را کنترل کنیم.

هیچ گونه بیمار مبتلا به کرونا در کشور و هرمزگان گزارش نشده است

بندرعباس - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: هیچ گونه بیمار مبتلا به کرونا در سطح کشور و استان گزارش نشده است.

تمساح خلیج فارس اعدام شد

بندرعباس - رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از اجرای حکم اعدام سرکرده باند بین المللی مواد مخدر معروف به تمساح خلیج فارس خبر داد.

خسارت سیل در هرمزگان بیش از ۱۵هزار میلیارد ریال

بندرعباس - استاندار هرمزگان گفت: براساس برآوردهای نهایی، سیل اخیر ۱۵هزار و ۶۱میلیارد و۷۵۴ میلیون ریال به استان خسارت وارد کرد.

مدیرعامل سابق پست بانک هرمزگان به اتهام اخذ رشوه بازداشت شد

بندرعباس - رئیس کل دادگستری هرمزگان از بازداشت مدیر عامل سابق پست بانک استان هرمزگان به اتهام اخذ رشوه خبر داد.

تامین سوخت مورد نیاز مناطق سیل زده شرق هرمزگان

بندرعباس - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: سوخت مورد نیاز مناطق سیل زده هرمزگان در شرق این استان از جمله در شهرستان های جاسک و بشاگرد به مقدار مورد نیاز تامین و به این مناطق ارسال شده است.

اسکان موقت ۱۱۰ خانوار در جاسک

بندرعباس - استاندار هرمزگان از اسکان موقت 110 خانوار در جاسک در پی بارندگی و سیلاب سه روز گذشته خبر داد.

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان