دسته: قم

ضدعفونی شهر قم توسط سپاه

قم - جانشین فرمانده لشکر عملیاتی ۱۷ امام علی‌بن ابی طالب(ع)‌ سپاه قم،‌ گفت:‌ نیروی زمینی سپاه پاسداران با همکاری ارتش و ناجا عملیات ضدعفونی محیط‌های شهری قم را از هشت روز پیش آغاز کرده و همچنان این اقدامات در مسیر مقابله با کرونا ادامه دار است.

ابتلای ۲۰۰ بیمار به ویروس کرونا در قم

قم - قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم از بستری ۸۳۰ بیمار در بیمارستان‌های قم خبر داد و گفت: آزمایش ۲۰۰ بیمار در قم در خصوص بیماری کرونا مثبت بوده است.

ترخیص ۴۹ مبتلا به کرونا در قم

قم - قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم از ترخیص 49 بیمار کرونایی از مراکز درمانی در قم خبر داد.

میزان فوتی‌های ناشی از کرونا در قم غیرواقعی است

قم - نماینده قم آمار اعلام شده در مورد میزان فوتی‌های ناشی از کرونا در قم را غیرواقعی خواند و گفت: باید هرچه سریع‌تر حرم حضرت معصومه(س) در قم تعطیل شود. در این‌باره مراجع مخالف نیستند اوضاع قم نگران‌کننده است.

تولید ماسک و ژل ضدعفونی مورد نیاز قم در داخل استان

قم - معاون غذاو دارو دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: به منظور تامین ماسک و ژل ضدعفونی مورد نیاز استان ، تولید این لوازم بهداشتی با توجه به ظرفیت‌های واحدهای تولیدی قم در دستور کار قرار گرفته‌است.

۲ بیمارستان کامکار و فرقانی در قم برای قرنطینه آماده است

قم - رییس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: ۲ بیمارستان کامکار و فرقانی برای قرنطینه آماده است و افرادی که مشکوک به بیماری کرونا باشند به این مراکز منتقل می شوند.

دو فوتی بیمارستان کامکار قم ارتباطی با بیماری کرونا ندارد

قم - روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم در اطلاعیه‌ای با اشاره به فوت ۲ بیمار با عوارض تنفسی در بیمارستان کامکار قم، گفت: این موارد هیچ ارتباطی با بیماری کرونا ندارد و تاکنون هیچ مورد مثبت این بیماری در این استان مشاهده نشده است.

افزایش ۲ برابری حمل‌ونقل مسافر از راه‌آهن قم

قم - مدیرکل راه‌آهن قم از افزایش 2 برابری حمل و نقل مسافر از طریق خطوط ریلی این استان در سه سال گذشته،‌ خبر داد.

تایید ۵۴ درصد ثبت کنندگان طرح اقدام ملی مسکن شهر قم

قم - مدیرکل راه و شهرسازی قم گفت: از میان چهار هزار متقاضی طرح اقدام ملی مسکن شهر قم، تعداد ۲هزار و ۱۵۵ تن در مرحله پالایش فرم(ج) تایید شدند.

بهره برداری از ۲۵۰ طرح قم به مناسبت دهه فجر

قم - استاندار قم از بهره برداری از بیش از 250 طرح در حوزه های مختلف استان با اعتبار ۵ هزار و ۷۵۹ میلیارد ریال در ایام دهه مبارک فجر امسال خبر داد.

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان