شما اینجا هستید

اجتماعی » تایید ۵۴ درصد ثبت کنندگان طرح اقدام ملی مسکن شهر قم

قم – مدیرکل راه و شهرسازی قم گفت: از میان چهار هزار متقاضی طرح اقدام ملی مسکن شهر قم، تعداد ۲هزار و ۱۵۵ تن در مرحله پالایش فرم(ج) تایید شدند.

به گزارش انتهاج، حسن صبوری با بیان اینکه ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در آبان ماه سال‌جاری در استان قم انجام شد، اظهار کرد: نتیجه پالایش اولیه آن، از روز دوشنبه ۱۴ بهمن ماه به صورت پیامک برای افراد پذیرفته شده ارسال شد.

وی افزود: از میان چهار هزار متقاضی طرح اقدام ملی شهر قم، تعداد یکهزار و ۸۴۵ تن نفر در مرحله استعلام فرم (ج) حذف شده‌اند.

صبوری با اشاره به تایید تعداد ۲هزار و ۱۵۵ تن دراین مرحله خاطر نشان کرد: افراد واجد شرایط برای ادامه فرآیند کار خود در این مرحله می‌بایست به اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم واقع در بلوار غدیر مراجعه نمایند.

وی ادامه داد: این تعداد از پذیرفته‌شدگان، درمرحله استعلام فرم (ج) و غیر قطعی است و با انجام سایر استعلامات مانند وضعیت مالکیت شخصی و سابقه سکونت، ممکن است تعدادی دیگر از این پذیرفته شدگان حذف شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با اشاره به اینکه اسامی پذیرفته شدگان شهرهای دیگر استان قم و محل مراجعه آن ها متعاقباً اعلام خواهد شد، یادآور شد: برای افراد پذیرفته شده پیامک ارسال خواهد شد و کسانی که در این مرحله پذیرفته نشده‌اند می‌توانند از اسفندماه، از طریق کد رهگیری و با ورود به سامانه طرح اقدام ملی پیگیر موضوع حذف خود باشند.

صبوری تصریح کرد: درطرح اقدام ملی مسکن امکان هر گونه خرید و فروش امتیاز این واحدها به لحاظ قانونی وجود ندارد.

وی درپایان افزود:‌ شهروندان برای دریافت اطلاعات بیشتر، به سامانه طرح اقدام ملی به نشانی www.tem.mrud.ir مراجعه نمایند و سپس با درج کد رهگیری، از زمان و محل ارائه مدارک مورد نیاز مطلع شوند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان