دسته: البرز

کشف ۱۰ میلیون عدد دستکش و سرنگ در البرز

کرج - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشتهارد از کشف بیش از ۱۰ میلیون عدد انواع دستکش لاتکس و جراحی و سرنگ انسولین از یک واحد تولیدی در این شهرستان خبر داد.

هفت هزار قوطی ژل ضدعفونی کننده تقلبی در البرز کشف شد

کرج - فرمانده انتظامی استان البرز از کشف 7 هزار قوطی ژل ضدعفونی کننده تقلبی توسط ماموران انتظامی این استان خبر داد.

وزارت بهداشت تیمی برای تست کرونا درب منزل اعزام نمی‌کند

البرز - دانشگاه علوم پزشکی البرز در اطلاعیه‌ای مهم با اشاره به اینکه وزارت بهداشت به هیچ وجه تیمی برای تست کرونا درب منزل اعزام نمی‌کند از مردم خواست فریب افراد سودجو و کلاهبردار را نخورند.

ارائه خدمات ثبت احوال البرز در روز انتخابات

کرج - مدیر کل ثبت احوال استان البرز از ارائه خدمات این اداره کل تا پایان زمان رای گیری در روز دوم اسفند ماه به مردم خبر داد.

مردم البرز در خط دفاع از انقلاب، نظام و کشور همیشه حضوری فعال و تاثیر گذار داشتند

کرج - فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: مردم بصیر، شجاع، سخت کوش و آزاده البرز همواره در پیروی از انقلاب، ولایت و وفاداری به آرمان های انقلاب ممتاز بوده و در خط دفاع از انقلاب، نظام و کشور حضوری فعال و تاثیر گذار داشتند.

بازگشت به کار ۱۴۰ هزار نیروی انسانی ایران خودرو با بومی سازی قطعات خودرو

کرج - قائم مقام گروه صنعتی ایران خودرو گفت: با بومی سازی قطعات کمیاب خودروها ، ۱۴۰ هزار نیروی انسانی تعدیل شده این مجموعه طی ماه های اخیر به محل کار خود بازگشتند.

احداث مرکز ویژه گردشگری سلامت در استان البرز طی سال آینده

کرج - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز از احداث یک مرکز ویژه گردشگری سلامت سال آینده در استان البرز خبر داد.

پیوستن پنج روستای البرز به شبکه گاز کشور

کرج - مدیرعامل شرکت گاز استان البرز از پیوستن 5 روستای این استان به شبکه گاز سراسری همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد.

کارخانه صنعتی عناصر خاکی نادر در کشور به زودی راه اندازی می شود

کرج - معاون علمی و فناوری رییس جمهوری از سرمایه گذاری و راه اندازی کارخانه صنعتی عناصر خاکی نادر به زودی در کشور خبر داد و گفت: خوشحالم که فناوری و استحصال عناصر نادر خاکی در داخل بومی شده و کارخانه صنعتی آن به زودی سرمایه گذاری و راه اندازی می شود.

۵ هزار و ۳۲۵ نفر متخلف طرح هدفمندی به تعزیرات استان البرز احضار شدند

کرج - مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز از احضار پنج هزار و ۳۲۵ نفر متخلف در طرح هدفمندی بنزین به تعزیرات خبر داد.

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان