شما اینجا هستید

اخبار » مردم البرز در خط دفاع از انقلاب، نظام و کشور همیشه حضوری فعال و تاثیر گذار داشتند

کرج – فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: مردم بصیر، شجاع، سخت کوش و آزاده البرز همواره در پیروی از انقلاب، ولایت و وفاداری به آرمان های انقلاب ممتاز بوده و در خط دفاع از انقلاب، نظام و کشور حضوری فعال و تاثیر گذار داشتند.

به گزارش انتهاج، امیر سرتیپ عبدالرحیم موسوی روز سه شنبه در جمع راهپیمایان شهرستان کرج با بیان اینکه استان البرز در دوران دفاع مقدس شهیدان والامقامی چون کلهر، شرع پسند، شهید فهمیده و ۶ هزار شهید را تقدیم کرده، اظهار کرد: البرز به خود می بالد که بالاترین مقام نظامی دوران دفاع مقدس سردار سرلشکر شهید فلاحی زاده این خطه است.

وی با اشاره به اینکه دنیا نه چنین صحنه هایی را دیده و نه خواهد دید، افزود: با حضور گسترده امروز ملت ایران، در هیچ کجای جهان چنین مردم مصمم و با اراده ای که این چنین پای آرمان های خود ایستادند نخواهند دید، در این شرایط آب و هوایی و سرد که امروز شاهد آن هستیم، این چنین با اراده برای زدن مشت محکم به دهان یاوه گویان و دشمنان به میدان آمدید و خود را یک بار دیگر به رخ جهانیان کشیدید.

وی خاطر نشان کرد: امسال حماسه ۲۲ بهمن با چهلمین روز شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی متقارن شده و امروز در فراغ هم رزم شهیدمان چهل روز است که آزادگان،حق طلبان و همه مبارزان علیه نظام سلطه و آمریکای جنایتکار و رژیم نحس و نجس صهیونیستی، داغدار عروج خونین سرباز ولایت و سردار دلها حاج قاسم سلیمانی هستند.

تروریست های آمریکایی از تاخیر در مجازات خوشحال نباشند

موسوی یادآور شد: تروریست های آمریکایی ضربه عین الاسد را فقط یک سیلی تلقی و از تاخیر در مجازات خوشحال نباشند، دست هر چه بالاتر برود، سهمگین تر و سنگین تر فرود خواهد آمد.

وی ادامه داد: خواهران و برادران، وقوع انقلاب اسلامی ایران در سال ۵۷ از نظر ماهیت، ابعاد، شرایط زمانی و مکانی و اهداف دارای اهمیت فوق العاده ای بوده، این انقلاب در شرایطی به وقوع پیوسته که جهان آن روز بین ۲ ابر قدرت شرق و غرب تقسیم و به صورت کامل زیر سلطه قرار داشت.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تمام مقررات، مقدرات و تحولات آن روز جهان به صورت مستقیم و غیر مستقیم از جانب آن ۲ ابرقدرت طراحی و هدایت می شد، به همین دلیل وقوع یک انقلاب سیاسی و اجتماعی بر پایه مذهب در مهم ترین منطقه استراتژیک غیر قابل پیش بینی و غیر قابل باور بود.

موسوی افزود: انقلاب اسلامی ایران در عصر جاهلیت مدرن به وقوع پیوست و اندیشه های غیر الهی را به چالش کشید و با الگویی متعالی و متکی بر اندیشه های ناب اسلامی یک نظام مستقل و قدرتمند را در ایران مستقر کرد.

وی تصریح کرد: در پرتو انقلاب اسلامی بود که پیشرفت های عظیمی در این کشور رخ داد که تا قبل از آن همه برای غرب بود، پیشرفت هسته ای، نانو، هواو فضا، صنایع دفاعی، سلول های بنیادین، و همه و همه در این ۴۰ سال ایجاد و شاهد آن هستیم که ایران را در جایگاه ۱۰کشور اول دنیا قرار گرفته است.

ایجاد حس تعلق اجتماعی، آگاهی مردم، توجه به مناطق مردم و حضور فعال جوانان از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی است

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ایجاد حس تعلق اجتماعی، غرور ملی ، تحکیم برادری اسلامی، آگاهی مردم و بصیرت احیای شخصیت و جایگاه زن و توجه به مناطق مردم و حضور فعال جوانان در عرصه های مختلف از دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد.

وی ادامه داد: در واقع موجب خودباوری، خوداتکایی، اعتماد به نفس، مبارزه باافکار طاغوتی، احیای ارزش های الهی به ویژه روحیه ایثار و شهادت شده که در نتیجه آن به ایران و نظام سربلند در برابر تهدیدات گوناگون استحکام بخشیده شده است.

وی با بیان اینکه در طول۴۰ سال گذشته دشمنان انقلاب و نظام ناجوانمردانه از هیچ اقدام خصومت باری علیه این پدیده الهی و مردمی فروگذاری نکردند، گفت: تمام توانی که داشتند تا به امروز به کار گرفتند تا مانع رشد و پیشرفت انقلاب و استحکام نظام اسلامی شوند.

موسوی افزود: دشمنان این ملت با تحریم های متعدد سیاسی و تحریم های همه جانبه اقتصادی، فتنه های شیطانی و تحمیل جنگ نظامی گسترده علیه مردم شریف و آرمان های انقلاب اسلامی تا کنون هر اقدامی که توانستند انجام داده اند، در مقطع فعلی نیز رسوا تر و بی آبرو تر از گذشته خصومت خود را علیه این ملت به اوج رسانده اند.

وی ادامه داد: اما به فضل خداوند و با تدبیر مقام معظم رهبری و با وحدت انسجام بصیرت و ولایت مداری مردم صبور، انقلاب اسلامی هم چنان به مسیر خود ادامه داده و نظام روز به روز بالنده تر و شکوفا تر به پیش می رود.

وی در ادامه به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: همچنان که رهبری انقلاب که در این بیانیه فرمودند با گذشت ۴ دهه از انقلاب شعارهای جهانی انقلاب هم چنان زنده و آرمان ها کماکان در کانون جهانیان قرار دارد.

یکی از عرصه‌های تعیین کننده، حضور در انتخابات است

موسوی با اشاره به به اینکه یکی از عرصه‌های تعیین کننده، حضور در انتخابات است، گفت: هر رای به منزله یک تیر برای ناکامی و ناامیدی دشمن و کاشت یک نهال برای آبادانی و پیشرفت کشور است، ، مردم بصیر،موقعیت شناس و دشمن شناس ایران عزیز به آن حد از بلوغ سیاسی و اجتماعی رسیده‌اند که نسبت به تاثیرات منطقه ای و بین‌المللی مشارکت حداکثری در انتخابات واقف هستند.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: به حول و قوه الهی ملت ایران یک حماسه دیگر را خلق و ایران اسلامی را در جهان سربلندتر و موقعیت نظام اسلامی را تقویت خواهند کرد.

موسوی گفت: در انتخابات افراد اصلح را انتخاب کنید زیرا افراد مومن، انقلابی، کارآمد، عدالت خواه، جهادی و شجاع کشور را در جهت حل مشکلات و پیشرفت یاری خواهد کرد.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان