دسته: ورزشی

صعود اژدها با درخشش طارمی / میلان کلید صعود PSG از گروه مرگ شد!

شب دوم از هفته پایانی دور گروهی UCL، با چند بازی مهم پیگیری شد که طی آن تیم‌های PSG و پورتو به جمع ۱۴ تیم دیگر صعود کننده پیوستند.

عنوان‌های تاریخی و عملکرد راگبی ایران مورد توجه کنفدراسیون آسیا

سرپرست فدراسیون راگبی گفت: حال راگبی ایران خوب است و روند رو به رشد و عنوانهای تاریخی ایران مورد توجه کنفدراسیون آسیا قرار گرفت.

یک دقیقه سکوت در همه مسابقات بسکتبال غرب آسیا

با اعلام فیبا آسیا، جهت احترام به مرحوم محمود مشحون، همه مسابقات سوپر لیگ غرب آسیا با یک دقیقه سکوت آغاز خواهند شد.

شکست سنگین بارسلونا مقابل شگفتی‌ساز لالیگا؛ صدر جدول تقدیم ژیرونا شد

مهم‌ترین بازی هفته شانزدهم لالیگا با شکست خانگی و سنگین شاگردان ژاوی به پایان رسید.

اثربخشی ورزش بر لاغری صبح بیشتر است یا عصر؟

نتایج یک مطالعه نشان می‌دهد ورزش صبحگاهی در کاهش وزن بیشترین اثر را دارد. افرادی که این زمان ورزش می‌کنند در مقایسه با افرادی که در ساعات دیگر روز ورزش می‌کنند شاخص توده بدنی و سایز دور کمر کمتری دارند.

نکونام در شهر خاطره‌ها و میزبانی پرسپولیس زخمی از هوادار

پرسپولیس، سپاهان و استقلال، مدعیان قهرمانی لیگ برتر در هفته دوازدهم لیگ برتر به مصاف هوادار، مس رفسنجان و فولاد خواهند رفت. نکونام به شهری می‌رود که خاطرات زیادی برای خود ساخت و پرسپولیس بعد از حذف دردناک از آسیا از هوادار میزبانی می‌کند. این دیدارها آخرین بازی استقلال و پرسپولیس قبل از داربی معوقه هفته پنجم است که پنج شنبه (۲۳ آذر) برگزار خواهد شد.

پایان هفته پانزدهم جزیره با شکست دور از انتظار اسپرز و نیوکاسل!

هفته پانزدهم لیگ جزیره با ۲ بازی به پایان رسید که در هر ۲ بازی نتایجی دور از انتظار ‌ خورد.

نبرد یونانی – اسپانیایی در کویر

در اولین دیدار از هفته دوازدهم لیگ برتر گل گهر و تراکتور به مصاف هم می‌روند. این دو تیم از سرمربیان خارجی استفاده می‌کنند که هدایت گل‌گهر با اوزونیدیس است که دنبال رسیدن به پیروزی در خانگی است (یک برد- یک باخت و ۳ تساوی) و در سوی مقابل تراکتور با پاکو خمس به صورت سینوسی (۳ پیروزی و ۲ باخت) نتیجه گرفته است. سایر بازی‌های هفته از جمله دیدار تیم‌های صدرنشین و آسیایی جمعه و شنبه برگزار می‌شود.

دهدار: تمام هدفم المپیک است/ این قراردادها در شان وزنه‌برداران ایران نیست

ملی پوش دسته ۱۰۲ کیلوگرم وزنه برداری ایران گفت: از رییس فدراسیون می خواهم برای لیگ برتر سال آینده با باشگاه ها صحبت کند که مبلغ قراردادها را بیشتر کنند تا ما هم با خیال راحت تر و دغدغه کمتر کار کنیم.

تقابل «فولاد و نکونام» با چاشنی انگیزه، دلخوری و یک درخواست

جواد نکونام پس از جدایی عجیب از فولاد بار دیگر به اهواز باز می گردد.

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان