دسته: سیاسی

اصلاحات کاندیدا معرفی می کند

یدمیکائیل محمدى رئیس شورای عالى اصلاحات استان گفت :ک اندیداى نهایى اصلاح طلبان اصیل براى تمامى حوزه هاى انتخابیه استان به خصوص بجنورد با حضور ۳۰ نفر، احزاب اصلاح طلب و اعضاى حقیقى و بزرگان اصلاحات تا پایان این هفته پس از بررسى هاى لازم به عموم مردم معرفى خواهند شد. قطعا قاطبه اصلاح طلبان […]

سیدمیکائیل محمدى رئیس شورایعالى اصلاحات استان شد

سیدمیکائیل محمدى رئیس شورایعالى اصلاحات استان شد امین دفترى سخنگوى شورایعالى اصلاحات شد محمدى که از چهره هاى جوان موفق سیاسى استان مى باشد و سوابقى همچون مدیرکل سابق امور مجلس سازمان نظام مهندسى کشور و دبیر سابق شورای عالى سازمان نظام مهندسى کشور – فارغ التحصیل مهندسى مکانیک دانشگاه مشهد و علوم سیاسى و […]

شهامتی که لیدر تحصن‌کنندگان بیمارستان شاهرضا به خرج داد

با رسیدن خبر حمله اوباش و ماموران شهربانی به بیمارستان شاهرضای مشهد در سیزدهمین روز محرم ۱۳۵۷ به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و جمعی از علما و مراجع، آنان منزل پیرغلام اهل بیت را به طرف بیمارستان ترک کردند و راهپیمایی بزرگ سکوت در خیابان‌های منتهی به بیمارستان شکل گرفت. علمای مشهد با پایمردی سد گارد شهربانی مشهد را شکستند و دانشجویان، پرستاران، اطبا، کودکان و نوزادان بستری در بیمارستان را از محاصره سربازان نجات دادند.

اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟

اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) بیست و دوم آذر ۱۴۰۲هیئت وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.

وقتی قُلدر سلطان شد

مجلس موسسان در سه تاریخ ۱۳۰۴، ۱۳۲۸ و ۱۳۴۶ متمم قانون اساسی مشروطه را تغییر داد تا با گرو گرفتن آزادی‌های مدنی، قدرت را از چنگال دربار و دولت قاجار درآورده و اسیر پهلوی‌ها کند. این مجلس، متمم قانون را آن قدر تغییر داد تا پهلویِ پسر بتواند مجلس سنا را شکل دهد و برای بقای همیشگی سلطنت آن را با نمایندگان سرسپرده و بله قربان‌گو، پر کند.

الحاق خودروهای سنگین و فوق سنگین به نیروی زمینی ارتش

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر ارتقای روند رو به رشد تحرک در نیروی زمینی ارتش گفت: ارتقای تحرک، ارتباط مستقیمی با افزایش توان رزمی و تاکتیکی دارد و به همین دلیل، در تمامی یگان‌های خود به دنبال تحقق این مهم هستیم.

پیام تسلیت رهبر انقلاب اسلامی در پی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین حاج سید علی موحد ابطحی

رهبر انقلاب اسلامی در پیامی، درگذشت حجه الاسلام والمسلمین حاج سید علی موحد ابطحی را تسلیت گفتند.

بررسی روند اجرای قانون هوای پاک در کمیسیون کشاورزی مجلس

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی از بررسی روند اجرای قانون هوای پاک و ارزیابی گزارش عملکرد دستگاه‌ها در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

قالیباف: نه خسته شویم، نه مغرور/ برای جهش باید سراغ فرصت‌های باریسک برویم

رئیس مجلس گفت: یکی از دلایل مشکلات فرهنگی ما این است که اقدامات سلبی بر اقدامات ایجابی کشور غلبه پیدا کرده است.

روایت امیرعبداللهیان از حضورش در جمع دانشجویان دانشگاه تهران

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: عنصر دانشگاه و جنبش دانشجویی همواره در تحولات داخلی و خارجی کشور موثر بوده است؛ از این‌جهت ارتباط مستمر با نخبگان و پاسخ به مطالبات و دغدغه‌های اقشار مختلف دانشگاهی می‌تواند راهگشای بسیاری از چالش‌های جامعه باشد.

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان