دسته: چهارمحال و بختياري

آماده باش کامل دستگاه های اجرایی برای مقابله با سیلاب احتمالی

شهرکرد - استاندار چهار محال و بختیاری وقوع سیلاب در استان را بسیار محتمل دانست و از آماده باش کامل دستگاه های اجرایی در این زمینه خبر داد.

راه اندازی ۱۴۶ شعبه اخذ رای در شهرکرد

شهرکرد - فرماندار شهرکرد از زاه اندازی 146 شعبه اخذ رای در این شهرستان خبر داد و گفت: این شهرستان برای امر برگزاری کامل انتخابات آماده شده است.

۷۳۲ هزار و ۳۰۴ نفر در چهارمحال و بختیاری واجد شرایط رای

شهرکرد - رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: ۷۳۲ هزار و ۳۰۴ نفر در این استان شرایط رای دادن در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارند که از این تعداد ۳۶۳ هزار و ۱۵۱ نفر زن و ۳۶۹ هزار و ۱۵۳ نفر مرد هستند.

اختصاص یک فروند بالگرد امدادی به چهارمحال و بختیاری

شهرکرد - رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از اختصاص یک فروند بالگرد(هلیکوپتر) امدادی به چهارمحال و بختیاری به زودی خبر داد.

چهارمحال و بختیاری کمترین مشکل در حوزه صنعت، معدن و تجارت را دارد

شهرکرد - وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: چهارمحال و بختیاری کمترین مشکل در حوزه صنعت، معدن و تجارت را دارد، اما باید صادرات محصولات تولیدی چهارمحال و بختیاری به خارج از کشور افزایش یابد.

بهره برداری از کارخانه بازیافت پسماند چهارمحال و بختیاری طی سال آینده

شهرکرد - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری از بهره برداری از کارخانه جمع‌آوری و بازیافت پسماند و بی‌خطرسازی آن در استان در ۳ ماهه نخست سال آینده خبر داد.

فعالیت ۷۵ مرکز نیکوکاری در چهارمحال و بختیاری

شهرکرد - قائم مقام کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری از فعالیت ۷۵ مرکز نیکوکاری در استان خبر داد.

مسمومیت ۵ نفر با گاز مونوکسید کربن در چهارمحال و بختیاری

شهرکرد - مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی چهارمحال وبختیاری از مسمومیت پنج نفر با گاز مونوکسید کربن در چهارمحال و بختیاری خبر داد.

دستگیری ۵ سارق در چهارمحال و بختیاری

شهرکرد - جانشین فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری از دستگیری 5 سارق با 15 فقره سرقت خبر داد.

گاز گرفتگی ۳ نفر در چهارمحال و بختیاری

شهرکرد - رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی چهارمحال و بختیاری از مسمومیت سه نفر با گاز مونوکسید کربن در چهارمحال و بختیاری خبر داد.

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان