شما اینجا هستید

اخبار » آماده باش کامل دستگاه های اجرایی برای مقابله با سیلاب احتمالی

به گزارش انتهاج، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری عصر یکشنبه در جلسه ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران استان نسبت به پیش بینی خروج بخشی از آب سد ها برای جلوگیری از سر ریز شدن و لایروبی رودخانه ها و مسیر سیلابها تاکید داشت و افزود: دستگاه های خدمات رسان از آغاز بارندگی برای اعزام نیرو در آمادگی کامل باشند.

عباسی ضمن تاکید بر شناسایی نقاط حادثه خیز استان توسط فرمانداران، از آنان خواست تا موارد را بصورت کتبی به مسئولین اجرایی ارائه تا در صورت بی توجهی های احتمالی برخورد قانونی صورت گیرد.

استاندار با تصریح بر این موضوع که مدیران به هیچ وجه حق استفاده اعتبارات بحران را در بخش های دیگر ندارند، افزود: لایروبی رودخانه ها که از وظایف ذاتی وزارت نیرو است باید بصورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

اقبال عباسی گفت : دستگاه های اجرایی پیش بینی تامین آذوقه روستاهای آسیب پذیر را اتخاذ کرده تا مشکلات در کوتاه ترین زمان ممکن رفع گردد.

وی با بیان اینکه مردم نباید به شایعات کرونایی توجه کنند، اظهار داشت : در بیمارستان هاجر ظرفیت برای پذیرش ۱۵۰ بیمار وجود دارد.

عباسی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور و گردهمایی ها فعلا لغو شده است، از فرمانداران خواست تا اطلاع ثانوی هیچ گونه مجوزی برای برگزاری تجمعات عمومی صادر نکنند.

در این جلسه مدیر کل هواشناسی استان هشدار داد که یک سامانه بارشی فعال از روز دوشنبه آسمان استان را فرا میگیرد، که در روزهای آینده بارش برف و باران قابل پیش بینی است.

 

 

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان