دسته: خراسان رضوي

خراسان‌رضوی مسافران نوروزی را نمی پذیرد

مشهد - در راستای پیشگیری از شیوع کرونا، ستاد مقابله با ویروس کرونای خراسان‌رضوی تصویب کرد که این استان پذیرای مسافران نوروزی نخواهد بود و این محدودیت را در مبادی ورودی استان نیز اعمال خواهد کرد.

تعطیلی ادارات خراسان رضوی طی دوروز

مشهد - براساس مصوبه ستاد ویژه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، ادارات و دستگاه‌های اجرایی خراسان‌ رضوی به استثنای مراکز ارائه دهنده خدمات درمانی، بهداشتی و امدادی روزهای پنجشنبه ۱۵ و شنبه ۱۷ اسفند ماه تعطیل خواهند بود.

بازداشت فرد مرتکب اقدام غیر متعارف در حرم امام رضا (ع)

مشهد - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی گفت: فردی که با انتشار فیلمی از اقدام غیر متعارف خود در حرم حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) واکنش‌های زیادی به همراه داشت، بازداشت شد.

شناسایی هفت مورد مشکوک به کرونا در مشهد

مشهد - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تاکنون هفت مورد مشکوک به کرونا در مشهد شناسایی و حدود 13 الی 14 مورد در سطح استان در بیمارستان‌های مختلف بستری هستند و نمونه‌های آنان گرفته و به تهران ارسال شده و تاکنون گزارشی مبنی بر مثبت بودن نمونه‌ها اعلام نشده است.

تاکنون موردی از ابتلا به ویروس کرونا در کلانشهر مشهد گزارش نشده است

مشهد - رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تاکنون موردی از ابتلا به ویروس کرونا در کلانشهر مشهد گزارش نشده و با اقدامات پیشگیرانه و تهیه تجهیزات پزشکی از انتشار آن در مناطق زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خراسان رضوی جلوگیری می‌شود.

تعیین ۵۰۰ نقطه برای نصب تبلیغات انتخاباتی در مشهد

مشهد - مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: حدود ۵۰۰ فضای ثابت در نقاط مختلف این شهر برای نصب تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی درنظر گرفته شده و از طریق شهرداری و فرمانداری اطلاع‌رسانی‌های لازم در این خصوص صورت گرفته‌ است.

خواست مردم در گام دوم انقلاب، انقلابی در ایجاد ساختارهای مبتنی بر انقلاب اسلامی است

مشهد - رییس قوه قضاییه گفت: خواست مردم انقلابی، شکل گرفتن ادارات و دستگاههای منسوب به انقلاب با ساز و کارهایی در تراز انقلاب اسلامی است لذا پیش از هر چیز، خواست جدی مردم در گام دوم انقلاب، انقلابی در ایجاد ساختارهای مبتنی بر انقلاب اسلامی است.

اطلاعیه تعطیلى برخى مدارس خراسان شمالى

بجنورد - اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی اعلام کرد در شهرستان گرمه باتوجه به یخبندان و سردی هوا فردا چهارشنبه بیست و سوم بهمن ماه تمامی مدارس ابتدایی ، پیش دبستانی و متوسطه اول و دوم در دهستان بالا دشت و گلستان در نوبت صبح تعطیل است.

گرانی میوه در مشهد در پی کرونا در چین

مشهد - رییس اتحادیه صنف بارفروشان مشهد گفت: بروز بیماری کرونا طی چند هفته اخیر در چین باعث کاهش خرید کشورهای آسیای میانه و شرق آسیا از میوه این کشور و رو آوردن آنها به خرید سیب و پرتقال از ایران و افزایش صادرات ایران به این کشورها و در نتیجه گرانی این دو قلم میوه در بازار مشهد شده است.

تاکنون موردی در زمینه ابتلا به کرونا در خراسان رضوی گزارش نشده است

مشهد - معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان رضوی گفت: خوشبختانه تاکنون موردی در زمینه ابتلا به این ویروس در استان خراسان رضوی گزارش نشده و کمپ ها آماده است که اگر در صورت لزوم موردی از ابتلا گزارش شد، آمادگی داشته باشیم.

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان