دسته: كرمانشاه

ابتلای قطعی ۴۴ نفر در استان کرمانشاه به کرونا ویروس و فوت ۵ نفر

کرمانشاه - سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا کرمانشاه از ابتلای قطعی 44 نفر در استان به کرونا ویروس و فوت 5 نفر خبر داد و گفت: در حال حاضر ۸۲ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند و تاکنون آزمایش‌ کرونا ۴۴ بیمار در استان مثبت اعلام شده که پنج نفر از آنان فوت کرده است.

یک میلیون و ۵۴۶ هزار تن در استان کرمانشاه واجد شرایط رای هستند

قصرشیرین - استاندار کرمانشاه گفت: در استان کرمانشاه در مجموع یک میلیون و ۵۴۶ هزار تن واجد شرایط رای هستند که واجدان شرایط این دوره نسبت به دور قبل، به میزان ۲ و چهار دهم درصد رشد داشته است.

مسدود شدن ۱۸۵ راه روستایی کرمانشاه

کرمانشاه - ​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه از مسدود شدن راه ارتباطی ۵۱ محور روستایی استان مشتمل بر ۱۸۵ روستا بر اثر بارش برف خبر داد.

تایید صلاحیت ۱۵۶ نفر از داوطلبان انتخابات در کرمانشاه

کرمانشاه - رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه از تایید صلاحیت 156 نفر از داوطلبان انتخابات در استان خبر داد.

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۱۴۶ پروژه اقتصادی و عمرانی طی دهه فجر

کرمانشاه - استاندار کرمانشاه از افتتاح و کلنگ زنی هزار و 146 پروژه اقتصادی و عمرانی طی دهه فجر امسال در استان خبر داد.

۳۰۰ محور روستایی در کرمانشاه برف روبی شد

کرمانشاه - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از برف‌روبی ۳۰۰ محور روستایی در این استان خبر داد.

ساماندهی نان‌برنجی فروشی‌های جاده بیستون

کرمانشاه - مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کرمانشاه از ساماندهی نان برنجی فروشی های جاده بیستون خبر داد و گفت: ناحیه کارگاه خوشه نان برنجی در شرکت شهرک صنعتی فرامان کرمانشاه راه اندازی شده است.

دستگیری ۳۰۰۰ قاچاقچی در کرمانشاه طی امسال

کرمانشاه - دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از دستگیری 300 قاچاقچی در استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: همچنین طی این مدت بیش از ۱.۸ تن مواد مخدردر این استان کشف شده است.

شناسایی یک کانون آنفلونزا فوق حاد پرندگان در کرمانشاه

کرمانشاه - رئیس اداره بهداشت و بیماری‌های طیور دامپزشکی استان کرمانشاه از شناسایی یک کانون آنفلونزا فوق حاد پرندگان در این استان خبر داد.

دستگیری چهار گروه ماهیگیری متخلف در سرپل‌ذهاب

کرمانشاه - مسوول اداره حفاظت محیط زیست سرپل‌ذهاب از دستگیری چهار گروه ماهیگیری متخلف در این شهرستان و جمع آوری بیش از ۲ هزار متر تور خبر داد.

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان