شما اینجا هستید

اخبار » دستگیری ۳۰۰۰ قاچاقچی در کرمانشاه طی امسال

کرمانشاه – دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از دستگیری ۳۰۰ قاچاقچی در استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: همچنین طی این مدت بیش از ۱.۸ تن مواد مخدر در این استان کشف شده است.

به گزارش انتهاج، علی شمشیری اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون یک تن و ۸۲۰ کیلوگرم مواد مخدر در سطح استان کرمانشاه کشف شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشدی نداشته‌ایم.

وی از کشف ۳۲ هزار قرص ترامادول و متادون و ۲ هزار معتاد طی این مدت خبر داد و افزود: همچنین یک محموله هشت تنی قرص متادون که از استان تهران در راه توزیع میان استان‌های غربی کشور بود، در کمترین زمان ممکن توسط وزارت اطلاعات در حوالی استان قم کشف شد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: در این راستا باند دستگیر شده از چهار استان کشور بودند.

شمشیری یادآور شد: در حال حاضر معتادین استان کرمانشاه بیشتر مصرف کننده مواد مخدر سنتی و تریاک هستند.

وی از کشف شماری کارگاه پیش‌ساز شیشه خبر داد و گفت: تاکنون یک هزار و ۲۰۰ طرح در قالب گشت در محورهای مواصلاتی، اطراف مدارس و نقاط آلوده اجرا شده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به اینکه بیش از ۷۰۰ نوع مواد صنعتی به بازار آمده که شمار قابل توجهی از آنها شناسایی نشده و همچنین فعالیت بیش از ۱۵۰ کانال ماهواره‌ای دشمن به طور جدی در صدد به انحراف کشاندن جوانان و نوجوانان است.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان