شما اینجا هستید

اخبار » همایش رایگان هوش مصنوعی در صنعت، آموزش و طلا و جواهر در یزد برگزار می‌شود 

یزد_ همایش رایگان هوش مصنوعی در ساخت طلا و جواهر و صنعت و آموزش با همکاری آموزش و پرورش ناحیه یک با جامعه هدف معلمان و مدیران مدارس و دبیران، در محل اتاق بازرگانی برگزار می‌شود.

جعفر قدیری کارشناس مسئول آموزش نیروی انسانی ناحیه ۱ آموزش و پرورش یزد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی انتهاج یزد پیرامون برگزاری همایش هوش مصنوعی و طلا و جواهر با همکاری مجتمع آموزشی فنی و حرفه ای طلا و جواهر زرنگار یزد، گفت: ناحیه ۱ آموزش و پرورش استان یزد با همکاری آموزشگاه فنی حرفه‌ای طلا و جواهر زرنگار همایش هوش مصنوعی در صنعت آموزش و طلا و جواهر را شنبه هشتم اردیبهشت ماه در محل اتاق بازرگانی یزد برگزار می‌کند.

قدیری جامعه هدف این همایش را معلمان، دبیران و مدیران مدارس آموزش و پرورش استان عنوان کرد و هدف را آشنایی با رشته هوش مصنوعی جدید که معمولاً کاربرد آن در صنعت، نوآوری و فناوری و آموزش است، دانست.

وی توضیح داد رشته هوش مصنوعی رشته جدیدی است که در کسب و کار و تجارت اثر قابل توجهی دارد بنابراین دانشگاه علمی و کاربردی طلا و جواهر یزد با مدیریت مهدی ستار زاده که به تازگی مجوز آن اخذ شده است با همکاری دانشگاه‌های علمی و کاربردی استان همچون علم و هنر و دانشگاه علمی و کاربردی یزد رشته‌هایی همچون هوش مصنوعی در صنعت و طلا و جواهر را آموزش می‌دهد.

قدیری با اعلام اینکه تاکنون ۳۳۰ نفر از فرهنگیان استان در ثبت نام کرده‌اند از علاقمندان دعوت کرد: برای حضور در همایش هوش مصنوعی در صنعت، آموزش و طلا و جواهر به لینک https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScW8lQx7sypogqPdUtU7XzTrv9kF2yUb1QOumiZJ9d_yGGBvw/viewform  وارد شده و ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

در ادامه مهدی ستار زاده مدیر آموزشگاه‌ آزاد فنی و حرفه ای طلا و جواهر استان یزد، در خصوص راه اندازی دانشگاه علمی و کاربردی طلا و جواهر در یزد، گفت: با توجه به اینکه استانی از قطب طلا و جواهر کشور است و تاکنون در این زمینه اقدام ویژه‌ای انجام نشده بود آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای طلا و جواهر زرنگار تصمیم گرفت که با توجه به اساتید خبره و دانش علمی که در حوزه ساخت طلا و جواهر دارد مجوز دانشگاه علمی و کاربردی طلا و جواهر یزد را اخذ نماید که این مجوز در سال ۱۴۰۳ اعطا شد.

ستار زاده تصریح کرد: جوانان علاقمند به رشته طلا و جواهر می‌توانند از مهر ماه در مقاطع کاردانی و کارشناسی در رشته‌های طلا و جواهر ت نام کنند همچنین در ماه های آینده ثبت نام دوره‌های پودمانی و کوتاه مدت با همکاری دانشگاه‌های علمی کاربردی استان در رشته‌های هوش مصنوعی و طلا و جواهر با مجوز دانشگاه علمی و کاربردی طلا و جواهر یزد آغاز می شود.

مدیر مجتمع آموزشی طلا و جواهر زرنگار از علاقه‌مندان دعوت کرد تا در همایش هوش مصنوعی و طلا و جواهر در محل اتاق بازرگانی یزد که با همکاری آموزش و پرورش ناحیه ۱ یزد برگزار می‌شود، شرکت نمایند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان