دسته: زنجان

ثبت اولین مورد بیمار مبتلا به کرونا در زنجان

زنجان - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان از اولین مورد مثبت آزمایشگاهی کرونا در این استان خبر داد و گفت: این بیمار کرونایی یک مرد حدود ۴۰ ساله بوده که بررسی بیانگر آن است که به یکی از استان‌های کانون آلودگی مسافرت داشته است.

بازگشایی آزادراه زنجان، قزوین

زنجان - جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان از بازگشایی و پاکسازی آزادراه زنجان - قزوین با تلاش راهداران، خبر داد.

ترکیدگی ۱۵۹دستگاه کنتور آب در زنجان بر اثر یخ زدگی

زنجان - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از ترکیدگی 159 دستگاه کنتور آب مشترکان شهری طی هشت روز گذشته در این استان بر اثر یخ زدگی خبر داد.

کولاک در هشت مسیر ارتباطی زنجان

زنجان - معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: هشت مسیر ارتباطی این استان، همچنان با کولاک برف مواجه است.

جواب آزمایش ۶ مورد مشکوک به کرونا ویروس در زنجان منفی بود

زنجان - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: طبق اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی روزهای اخیر در زنجان ۶ مورد مشکوک به کرونا ویروس جدید اعلام شده بود که از این تعداد سه فرد چینی و ۳ فرد ایرانی بودند که خوشبختانه نتیجه آزمایش‌ آنها منفی بود اما باید مراقبت‌ها با جدیت ادامه یابد.

بازگشایی ۱۲۴ راه روستایی در استان زنجان

زنجان - معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از بازگشایی 124 راه روستایی در استان خبر داد و گفت: بارش برف و کولاک در این استان از بامداد سه‌شنبه موجب بسته شدن ۱۸۹ راه روستایی شد که تاکنون ۱۲۴ راه بازگشایی شده و تردد در آنها جریان دارد.

۳ کشته و ۲۱ مصدوم در واژگونی اتوبوس در زنجان

زنجان - جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان از واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافری در آزاد راه زنجان - قزوین خبر داد و گفت: این سانحه سه کشته و ۲۱ مصدوم برجا گذاشت.

رشد ۱۸۴ درصدی اعتبار برای ساخت مسکن روستایی در استان زنجان

زنجان - استاندار زنجان از رشد 184 درصدی اعتبار برای ساخت مسکن روستایی در استان خبر داد و گفت: در ۹ ماهه گذشته از سال جاری ۹ هزار و ۵۴۸ واحد مسکونی احداث شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد ۱۴۸ درصدی برخوردار شده است.

مردم زنجان بیش از ۹۴۶ میلیون ریال به سیل زدگان کشور کمک کردند

زنجان - مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از کمک ۹۴۶ میلیون و ۷۶۹ هزار ریالی زنجانی ها به نفع سیل زدگان در جنوب و جنوب شرق کشور خبر داد.

ثبت نام مجدد طرح اقدام ملی مسکن در زنجان طی ۱۰ روز آینده

زنجان - مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، از ثبت نام مجدد طرح اقدام ملی مسکن در استان طی۱۰ روز آینده خبر داد و گفت: براساس پایش انجام شده ۶۰ درصد از ثبت نام کنندگان شرایط لازم رادارند.

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان