شما اینجا هستید

اخبار » ۳ کشته و ۲۱ مصدوم در واژگونی اتوبوس در زنجان

زنجان – جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان از واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافری در آزاد راه زنجان – قزوین خبر داد و گفت: این سانحه سه کشته و ۲۱ مصدوم برجا گذاشت.

به گزارش انتهاج، سرهنگ محمدعلی عظیمی اظهار کرد: واژگونی این اتوبوس مسافربری ساعت ۴:۳۰ در کیلومتر ۶۸ این مسیر ارتباطی اتفاق افتاد.

وی، علت این حادثه رانندگی را خستگی و خواب آلودگی راننده عنوان کرد و افزود: مصدومان این حادثه به بیمارستان های خرمدره و ابهر انتقال یافتند.

عظیمی با اشاره به اینکه این اتوبوس با ۲۸ سرنشین از مبداء اردبیل عازم تهران بود، خاطر نشان کرد: هر سه کشته شده این حادثه رانندگی مرد هستند و حال یک نفر از مصدومان نیز وخیم گزارش شده است.

وی در ادامه افزود: دی ماه امسال ۲۰ نفر در مسیرهای ارتباطی این استان بر اثر حوادث رانندگی جان باختند که ۱۰ نفر کشته شدگان مربوط به حادثه سقوط اتوبوس مسافربری اصفهان به تبریز در آزادراه زنجان – تبریز بود.

جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان یادآور شد: ۹ ماه نخست امسال نیز بر اثر وقوع حوادث رانندگی در سطح جاده‌های ارتباطی این استان ۲۰۵ نفر و در سال ۹۷ تعداد ۲۲۰ نفر کشته شدند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال هفت درصد کاهش نشان می‌دهد.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان