دسته: مازندران

ارسال حدود ۶۰۰ هزار عدد دستکش بهداشتی به علوم پزشکی مازندران

ساری - رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان سوادکوه شمالی از ارسال ۵۶۱ هزار و ۶۴۸ عدد دستکش بهداشتی از یک واحد صنعتی در این شهرستان به دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبر داد .

بستری بیش از ۴۰۰ بیمار مشکوک به ویروس کرونا در بیمارستان های استان مازندران

ساری - رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: در حال حاضر بیش از ۴۰۰ بیمار مشکوک به ویروس کرونا در بیمارستان های این استان بستری هستند و تعداد کسانی که ویروس کرونا در آنها براساس نمونه گیری مثبت اعلام شده نیز کمتر از ۵۰ نفر می رسد.

تایید مرگ مسافر تهرانی مبتلا به کرونا در تنکابن

ساری - رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران مرگ یک مسافر تهرانی را در یکی از بیمارستان‌های شهرستان تنکابن در غرب این خطه شمال کشور بر اثر ابتلا به ویروس کرونا تایید کرد.

۴۰ واحد تجاری بابل در آتش سوخت

ساری - مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بابل از آتش سوزی در ۴۰ واحد تجاری عصر امروز شنبه در محله مسجد جامع بابل دچار خبر داد.

شناسایی دو فرد مشکوک به کرونا در بابل

ساری - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل در مازندران از شناسایی 2 فرد مشکوک به ویروس کرونا در شهرستان بابل خبر داد.

برگزاری نشست بررسی همه جانبه رخداد تلفات پرندگان وحشی میانکاله در ساری

ساری - مدیرکل دامپزشکی مازندران از برگزاری نشست یک روزه بررسی همه جانبه رخداد تلفات پرندگان وحش تالاب میانکاله در روز هفتم اسفند ماه سال جاری در ساری خبر داد.

حضور مازندران با ۳۲ غرفه در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری

ساری - معاون گردشگری میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی مازندران از حضور این استان با ۳۲ غرفه در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی طی امسال خبر داد.

مسمومیت ، علت قطعی مرگ پرندگان مهاجر در میانکاله

ساری - دامپزشک معتمد محیط‌ زیست مازندران علت تلفات مشکوک چند هزار بال پرنده مهاجر زمستان‌گذران را در تالاب بین‌المللی میانکاله را مسمومیت غذایی اعلام کرد.

تلفات ۲ هزار بال پرندگان مهاجر در تالاب میانکاله

ساری – مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران از تلفات ۲ هزاربال پرندگان مهاجر در تالاب میانکاله خبر داد.

تشکیل ۷۴۴ پرونده قضایی صنفی در رامسر

نوشهر - رییس اداره صنعت ، معدن تجارت رامسر گفت: در ۱۰ ماهه گذشته ۶ هزار و ۵۳۷ مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان انجام شده که از این تعداد ۷۴۴ مورد منجر به تشکیل پرونده قضایی شد.

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان