شما اینجا هستید

اخبار » ارسال حدود ۶۰۰ هزار عدد دستکش بهداشتی به علوم پزشکی مازندران

ساری – رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان سوادکوه شمالی از ارسال ۵۶۱ هزار و ۶۴۸ عدد دستکش بهداشتی از یک واحد صنعتی در این شهرستان به دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبر داد .

به گزارش انتهاج، مجید ابراهیم نژاد با بیان اینکه ۲ واحد صنعتی شهرستان در راستای بسته بندی دستکش یکبار مصرف و تولید شوینده فعالیت های خود را آغاز کردند، گفت: به منظور مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا بنر توصیه های بهداشتی برای مقابله با این ویروس در نانوایی ها نصب شده است و حتی در نانوایی هایی که با کمبود نیرو برای تحویل دادن نان و گرفتن پول از مشتری مواجه بوده ایم ، یک نیروی بسیجی در اختیارشان قرار داده ایم .

وی با اعلام اینکه طبق مصوبه سازمان صنعت و معدن بازار روزهای سه شنبه و پنچ شنبه این شهرستان تعطیل است، اظهار کرد : کلیه اصناف شهرستان سوادکوه شمالی به جزء خبازی ها ، میوه فروشی ها ، قصابی ها ، واحدهای صنفی فروش مواد غذایی ، فروشندگان لوازم بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده در روزهای سه شنبه  و پنج شنبه ۲۲ اسفندماه تعطیل می باشد.

رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان سوادکوه شمالی با بیان اینکه طی چند روز گذشته برخی از واحدهای این شهرستان از دستورالعمل سازمان سرپیچی کرده اند، افزود : ۲ واحدی که از این بخشنامه و دستورالعمل سرپیچی کرده بودند ، پلمب شد.

ابراهیم نژاد از ۲ فقره پرونده بابت گران فروشی ماسک به ارزش ۳ میلیون ریال و ۹۶۰ هزار تومان در شهرستان سوادکوه شمالی خبر داد و گفت که این پرونده گران فروشی بعد از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده است .

توزیع ۴۸ هزار جفت دستکش یکبار مصرف در سطح شهرستان سواد کوه

فرماندار سوادکوه شمالی نیز گفت : به منظور مقابله با ویروس کرونا طی دو روز گذشته ۴۸ هزار جفت دستکش یکبار مصرف در سطح این شهرستان توزیع شده است .

سید محمد انصارالحسینی با اعلام اینکه به منظور مقابله با ویروس کرونا ضدعفونی سطح این شهرستان ۲ بار در حال انجام شدن است، افزود : ضدعفونی در سطح روستاها توسط دهیاری ها هم در حال انجام است و همچنین دهیاری ها در روستاها در حال اطلاع رسانی به مردم برای ماندن در خانه هستند .

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان