دسته: كردستان

ابتلای ۶۳ نفر به کرونا در کردستان

سنندج - رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از ابتلای 63 نفر به ویروس کرونا و فوت 5 نفر در استان خبر داد و گفت: بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی اعلام شده، ۶۳ نفر در این استان بطور قطعی به بیماری کووید ۱۹ مبتلا هستند و تاکنون پنج نفر هم بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

پیش بینی یک هزار و ۲۳۴ شعبه اخذ رای در کردستان

سنندج - دبیر ستاد انتخابات استان کردستان از پیش بینی یک هزار و ۲۳۴ شعبه اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم این استان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

اسکان بیش از یک هزار نفر گرفتار برف در پایگاه‌های امداد کردستان

سنندج - مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: شامگاه شنبه یک هزار و ۱۰۲ نفر از مسافران در راه مانده در محورهای شمالی استان که گرفتار برف و کولاک شدید شده بودند با کمک امدادگران در پایگاه‌های امداد و نجات این جمعیت اسکان داده شدند.

تایید ۵۹ درصد متقاضیان مسکن ملی در کردستان

سنندج - مدیرکل راه‌ و شهرسازی کردستان از تایید 59 درصد متقاضیان مسکن ملی در استان خبر داد و گفت: درخواست ۶۳۳ نفر از متقاضیان در طرح اقدام ملی مسکن (خرید مسکن) در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر این استان در مرحله نخست تایید شد.

تحویل کلید ۳۳ واحد مسکونی مددجویی در کردستان

سنندج - مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی (ره) کردستان از تحویل کلید 33 واحد مسکونی مددجویان استان به مناسبت گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب و در سومین و چهارمین روز از دهه فجر خبر داد.

پرداخت ۱۲۵ میلیارد ریال خسارت توسط بیمه به کشاورزان کردستان

سنندج - معاون خدمات صندوق بیمه بانک کشاورزی کردستان از پرداخت 125 میلیارد ریال خسارت به کشاورزان استان خبر داد و گفت: این بیمه از محل خسارت‌های حوادث غیر مترقبه و طبیعی سال زراعی گذشته تاکنون، ۱۲۵ میلیارد ریال غرامت به بهره برداران استان که تحت پوشش بیمه بودند، پرداخت کرده است.

بازگشایی راه ارتباطی ۱۰۵ روستای کردستان

سنندج - رئیس مرکز مدیریت راه‌های کردستان از بازگشایی راه ارتیاطی 105 روستای استان خبر داد و گفت: بارش شدید برف روز جمعه باعث مسدود شدن راه ارتباطی ۱۰۵ روستا در کردستان شده بود که صبح امروز عملیات بازگشایی تمامی این راه ها به پایان رسید.

بهره برداری از ۲۰ مدرسه مشارکتی کردستان در دهه فجر

سنندج - رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کردستان از بهره برداری از ۲۰ مدرسه مشارکتی خیرساز و مردمی در حوزه آموزش و پروروش این استان در ایام دهه فجر امسال خبر داد.

راه اندازی نخستین گرمخانه در سنندج

سنندج - شهردار سنندج از راه اندازی نخستین گرمخانه این شهر در راستای حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی و اسکان افراد بی سرپناه و کارتن خواب در فصل سرما، خبر داد. 

جان باختن ۲۷۸ نفر بر اثر حوادث رانندگی در جاده های کردستان

سنندج - مدیرکل پزشکی قانونی کردستان از جان باختن ۲۷۸ نفر بر اثر حوادث رانندگی در راه های برون شهری، درون شهری و روستایی کردستان در ۹ ماهه گذشته از سال جاری خبر داد.

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان