شما اینجا هستید

اجتماعی » تحویل کلید ۳۳ واحد مسکونی مددجویی در کردستان

سنندج – مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی (ره) کردستان از تحویل کلید ۳۳ واحد مسکونی مددجویان استان به مناسبت گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب و در سومین و چهارمین روز از دهه فجر خبر داد.

به گزارش انتهاج، محمدرسول شیخی زاده گفت: از این تعداد هفت واحد در شهرستان کامیاران با اعتبار چهار میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجرتحویل مددجویان زیرپوشش در این شهرستان شد.

وی با بیان اینکه ۲۶ واحد از این تعداد نیز مربوط به سروآباد است، اظهار کرد: ۲۴ واحد از این تعداد مشارکتی بین کمیته امداد و سپاه و با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال احداث شده و ۲ واحد نیز مشارکتی با استانداری بوده که با اعتبار یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال احداث و تحویل مددجویان زیرپوشش شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان افزود: علاوه بر تحویل این تعداد واحد مسکونی در سروآباد، همزمان با دهه مبارک فجر ۷۵ مورد تعمیرات مسکن نیز با پرداخت یک میلیارد ریال به مددجویان زیرپوشش کمیته‌امداد در این شهرستان انجام شده است.

شیخی‌زاده با بیان اینکه به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر ۱۵ مورد اشتغالزایی با پرداخت هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات برای متقاضیان اشتغال در سروآباد انجام شد، خاطر نشان کرد:همچنین ۲۰ طرح شغلی با پرداخت تسهیلات ۱۰ میلیارد ریال برای مددجویان زیرپوشش این نهاد در کامیاران نیز افتتاح شد.

وی ادامه داد: در مجموع به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همزمان با ایام دهه مبارک فجر، ۹۳ واحد مسکن مددجویی در استان به بهره‌برداری رسیده و تحویل مددجویان زیرپوشش کمیته امداد می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان گفت: از این تعداد واحد مسکونی مددجویی ۵۳ مورد شهری و ۴۰ مورد روستایی است و تمام شهرستان‌های استان در این پروژه‌ها سهم دارند.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان