شما اینجا هستید

اخبار » ابتلای ۶۳ نفر به کرونا در کردستان

سنندج – رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از ابتلای ۶۳ نفر به ویروس کرونا و فوت ۵ نفر در استان خبر داد و گفت: بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی اعلام شده، ۶۳ نفر در این استان بطور قطعی به بیماری کووید ۱۹ مبتلا هستند و تاکنون پنج نفر هم بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش انتهاج، دکتر فرزین رضاعی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: از این تعداد، سقز ۲۹، بانه ۱۱، سنندج ۸، کامیاران ۲، قروه ۶، مریوان ۲، دیواندره ۱، بیجار ۲ و دهگلان ۲ مبتلا دارند.

وی افزود: تاکنون ۲۸۰ بیمار مشکوک به بیمارستان‌های استان مراجعه کرده اند که از این تعداد، ۱۰۸ نفر بستری هستند.

وی با اشاره به اینکه افراد مبتلا در بیمارستان‌های ۹ شهرستان این استان بستری هستند، خاطر نشان کرد: این افراد شامل ۴۸ نفر در سقز، ۱۶ نفر در بانه، ۲۴ نفر در سنندج، هفت نفر در قروه، چهار نفر در بیجار، چهار نفر در دهگلان، یک نفر در مریوان، سه نفر در دیواندره و یک نفر در سروآباد است.

رضاعی با اشاره به جان باختن پنج بیمار بر اثر ابتلا به بیماری کرونا، تصریح کرد: از این تعداد چهار بیمار در سقز و یک بیمار در مریوان فوت کردند.

وی یادآور شد: دیروز ۶ بیمار مبتلا به ویروس کرونا نیز پس از بهبودی از بیمارستان سقز ترخیص شدند.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان