شما اینجا هستید

اخبار » پرداخت ۱۲۵ میلیارد ریال خسارت توسط بیمه به کشاورزان کردستان

سنندج – معاون خدمات صندوق بیمه بانک کشاورزی کردستان از پرداخت ۱۲۵ میلیارد ریال خسارت به کشاورزان استان خبر داد و گفت: این بیمه از محل خسارت‌های حوادث غیر مترقبه و طبیعی سال زراعی گذشته تاکنون، ۱۲۵ میلیارد ریال غرامت به بهره برداران استان که تحت پوشش بیمه بودند، پرداخت کرده است.

به گزارش انتهاج، سلیمان حیدری اظهار کرد: طبق آخرین بررسی‌های کارشناسان بیمه در سال زراعی گذشته، ۱۶۰میلیارد ریال به بیمه گذاران بخش کشاورزی کردستان خسارت وارد شده بود که تاکنون حدود ۷۸ درصد از این میزان به حساب بهره برداران واریز شده است.

وی افزود: ۳۵ میلیارد ریال دیگر نیز در هفته گذشته جمع بندی و دستور پرداخت را دریافت کرده که به زودی این میزان خسارت نیز به حساب بهره برداران واریز می شود تا کل خسارت های آنها جبران شده باشد.

معاون خدمات صندوق بیمه بانک کشاورزی کردستان یادآور شد: در سال زراعی گذشته بیمه کشاورزی در این استان ۴۱ هزار و ۳۲۸ بیمه نامه صادر کرد که طی آن حدود ۱۱۹ هزار و ۲۵۲ هکتار از اراضی کشاورزی، ۱۱۸ هزار و ۸۳۳ راس دام و سه میلیون و ۱۸۸ هزار و ۹۴ قطعه طیور تحت پوشش بیمه قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: بهره برداران ۷۱ میلیارد و ۴۸۵ میلیون و ۹۶۶ هزار ریال از حق بیمه را خود پرداخت کردند و دولت نیز حدود ۲ برابر سهم بهره‌برداران شامل ۱۲۴ میلیارد ۶۵۰ میلیون و ۱۱۵ هزار ریال را در حق شرکت بیمه پرداخت کرده است.

 

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان