شما اینجا هستید

اخبار » بهره برداری از ۲۵۰ طرح قم به مناسبت دهه فجر

قم – استاندار قم از بهره برداری از بیش از ۲۵۰ طرح در حوزه های مختلف استان با اعتبار ۵ هزار و ۷۵۹ میلیارد ریال در ایام دهه مبارک فجر امسال خبر داد.

به گزارش انتهاج، بهرام سرمست با بیان اینکه کلنگ‌زنی کمربندی جدید قم به طول ۱۱۰ کیلومتر و اعتبار ۲۱ هزار میلیارد ریال نیز در این ایام انجام خواهد شد، گفت: برای پاسداشت یاد و خاطره شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی کمربندی قم به‌نام این سردار بزرگ نام‌گذاری شده‌است.

وی درادامه با اشاره به چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب، اظهار کرد: نیاز است که این بیانیه در ۴۰ سال دوم انقلاب اسلامی مورد توجه همه قرار بگیرد و تعمق دراین بیانیه می‌تواند افق روشنی را برای سال‌های آتی برای ما بگشاید.

سرمست در ادامه افزود: برگزاری جشن‌های باشکوه دراین ایام نشانه آن است که قدرمجاهدت‌ها،رشادت‌ها وجانفشانی‌ها و مبارزات پیشینیان خود را می‌دانیم و نیز برای نسل حاضر و آتی یک سری برنامه‌های ویژه برای امیدآفرینی برای ادامه راه و بازخوانی انقلاب پیشِ روی آنها می‌گشاییم.

وی با تاکید بر حضور پرشکوه همه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: باید در این ایام مردم همدلی، همبستگی و بلوغ سیاسی و فکری خودشان را به نمایش بگذارند و از هرگونه صدای تفرقه‌انگیز و حاشیه‌ساز و عملی که خلاف شئون قم به عنوان خاستگاه انقلاب و الگوی کشور است، پرهیز کنند.

سرمست با بیان اینکه در شرایط تحریم و جنگ اقتصادی قرار داریم، خاطر نشان کرد: باید با همبستگی درکل کشور دشمنان را ناامید کنیم و بر امید دلسوزان و وفاداران به نظام جمهوری اسلامی ایران بیافزاییم.

استاندار قم همچنین با اشاره به در پیش بودن انتخابات یادآور شد: ۶۰ درصد مردم استان قم واجد شرایط در انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند و در انتخابات حضوری باشکوه خواهیم داشت.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان