دسته: گیلان

ابتلای ۱۳ نفر به بیماری فاسیولا در گیلان

گیلان ، سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت : 13 نفر به بیماری فاسیولا در گیلان مبتلا شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، مشکوک به کرونا

رشت - ارسلان سالاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به دلیل علائم مشکوک به کرونا در قرنطینه است.

ابتلای ۱۷ نفر به کرونا ویروس و فوت ۳ نفر در گیلان

رشت - رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان از ابتلای 17 نفر به کرونا ویروس و فوت 3 نفر بر اثر این بیماری در استان خبر داد.

تغییر ساعت کاری دستگاههای اجرایی گیلان تا پایان هفته

رشت - ساعت کاری دستگاههای اجرایی گیلان به غیر از نهادهای خدمات رسان و بهداشتی و درمانی را از فردا سه شنبه تا پنجشنبه هفته جاری از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۳۰ دقیقه اعلام شد.

تعطیلی تمامی مراکز آموزشی و علمی گیلان طی ۴ روز

رشت - مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از تعطیلی تمامی مراکز آموزشی و علمی اعم از مدارس، دانشگاه ها و آموزشگاه های غیردولتی، پیش دبستانی و مهدهای کودک گیلان خبر داد.

صددرصد فرآیندهای انتخابات در گیلان مکانیزه است

رشت - مدیرکل فناوری اطلاعات استانداری گیلان گفت: قریب صددرصد فرآیندهای انتخابات اعم از ثبت، پیگیری و رصد انتخابات در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان مکانیزه است.

رفع بخش عمده‌ای از مشکلات آب و برق گیلان تا امشب

رشت - معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: با هماهنگی ها و اقدامات پیش‌بینی شده، انتظار می‌رود بخش بسیاری از مشکل برق، آب و راه‌ها تا امشب برطرف شود.

بازگشایی محورهای اصلی گیلان

رشت - استاندار گیلان از بازگشایی محورهای اصلی استان خبر داد و گفت: تلاش ها برای رفع مشکلات ناشی از برف ادامه دارد و از اواخر دیشب تمامی محورهای اصلی به ویژه محور رودبار به رشت بازگشایی شد.

اعزام ۱۰ دستگاه اتوبوس شهرداری رشت به کمک مسافران در محاصره برف

رشت - شهردار رشت از اعزام ۱۰ دستگاه اتوبوس به کمک مسافران در محاصره برف در مسیر ورودی این شهر خبر داد.

امضای موافقتنامه طرح تاب آوری اجتماعی با استانداری گیلان

رشت - معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده از امضای موافقتنامه طرح تاب آوری اجتماعی با استانداری گیلان در راستای حمایت از شاخص های عدالت جنسیتی خبر داد و گفت: توسعه و توزیع عادلانه فضاهای ورزشی و غیره، توجه به خانواده و تعادل کار در خانواده از جمله برنامه هایی است که در اسناد بالادستی( ابلاغیه سیاست های رهبری تا سیاست های رئیس جمهوری) در خصوص زنان خصوصا در راستای اشتغالزایی و کارآفرینی در زنان روستایی در دستور کار است.

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان