شما اینجا هستید

اخبار » ابتلای ۱۷ نفر به کرونا ویروس و فوت ۳ نفر در گیلان

رشت – رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان از ابتلای ۱۷ نفر به کرونا ویروس و فوت ۳ نفر بر اثر این بیماری در استان خبر داد.

به گزارش انتهاج، ارسلان سالاری با اعلام این خبر گفت: بر اساس ارسال تست بیماران مشکوک، تاکنون ۱۷ مورد ابتلا به کرونا ویروس در گیلان مثبت اعلام شده که از این تعداد ۱۲ نفر بهبود یافته و دو نفر در بیمارستان بستری هستند.

وی با تاکید بر اینکه برای پیشگیری و کنترل بیماری کرونا همه باید همکاری کنند، اظهار کرد: مردم ضمن رعایت بهداشت فردی از مسافرت کردن خودداری کنند.

فرماندار شهرستان لاهیجان نیز اعلام کرد که از هفت مورد فوتی مشکوک به کرونا در لاهیجان تست سه نفر تایید شده است.

سیداسماعیل میرغضنفری با اشاره به اینکه از بقیه فوتی ها اطلاع نداریم و اگر به نتیجه رسید، فوری اطلاع رسانی می شود، افزود : دغدغه و نگرانی از انتشار ویروس کرونا وجود دارد و مردم خواهان دریافت اطلاعات صحیح و کامل از وضعیت و شرایط انتشار و ابتلا و درمان این ویروس هستند و ما موظفیم صادقانه موارد ابتلا و درمان را با مردم در میان بگذاریم.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان