شما اینجا هستید

اجتماعی » اعزام ۱۰ دستگاه اتوبوس شهرداری رشت به کمک مسافران در محاصره برف

رشت – شهردار رشت از اعزام ۱۰ دستگاه اتوبوس به کمک مسافران در محاصره برف در مسیر ورودی این شهر خبر داد.

به گزارش انتهاج، ناصر حاج محمدی با بیان اینکه ۳۵ دستگاه اتوبوس در سطح شهر مشغول به خدمات رسانی به مردم است، گفت: از این تعداد نیز ۱۰ دستگاه اتوبوس به محل ورودی شهر در محور سراوان اعزام شدند تا افرادی که در این منطقه گرفتار شده اند را به مرکز شهر منتقل کنند.

وی افزود: با توجه به بارش برف سنگین طی ۲۴ ساعت گذشته هم اینک ارتفاع برف در رشت به ۵۰ سانتیمتر رسیده و با توجه به شرایط موجود، تمام نیروهای شهرداری در تلاشند تا راهها باز شود که البته اولویت اصلی با بازگشایی مسیرهای اصلی است.

وی با بیان اینکه از سویی با تداوم بارشها بعضی از مسیرها نیز پس از بازگشایی به دلیل شدت برف دوباره مسدود شده و این راهها نیز نیازمند برف روبی مجدد است، یادآور شد: در این راستا تمام ماشین آلات و نیروهای شهرداری مشغول به کار هستند تا مسیرها و خیابانهای رشت هرچه سریعتر بازگشایی شوند.

یکی از خواسته های مهم ما عدم استفاده مردم از خودروهای شخصی است

حاج محمدی تصریح کرد: همچنین یکی از خواسته های مهم ما عدم استفاده مردم از خودروهای شخصی است چون با توجه به شرایط موجود ، نمی توان از خودروهای شخصی استفاده کرد زیرا این خودروها در خیابان ها متوقف شده که این امر کار برف روبی را با مشکل مواجه می کند.

وی در خصوص بسته بودن بعضی از مناطق رشت به خصوص منطقه مسکن مهر این شهر هم گفت : تمام نواحی و مناطق شهر برای ما مهم است و طبق تقسیم بندی که پیش بینی کرده بودیم، ماشین آلاتی را برای هر منطقه درنظر گرفتیم و هم اینک نیز تمامی ماشین آلات شهرداری در حال بازگشایی مسیرها و خیابان ها هستند که در این راستا حتی از ظرفیت آتش نشانی نیز استفاده کرده ایم.

گفتنی است، بارش برف که از شامگاه یکشنبه در مناطق استان گیلان از جمله رشت آغاز شده همچنان ادامه دارد که تاکنون ارتفاع برف در رشت به حدود ۵۰ سانتمینر رسیده و در بعضی از مناطق استان گیلان نیز ارتفاع برف به بیش از یک متر و نیم رسیده است.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان