شما اینجا هستید

اخبار » بازگشایی محورهای اصلی گیلان

رشت – استاندار گیلان از بازگشایی محورهای اصلی استان خبر داد و گفت: تلاش ها برای رفع مشکلات ناشی از برف ادامه دارد و از اواخر دیشب تمامی محورهای اصلی به ویژه محور رودبار به رشت بازگشایی شد.

به گزارش انتهاج، ارسلان زارع اظهار کرد: از ساعات پایانی شب گذشته خودروهای گرفتار در برف، رها سازی شدند و به غیر از محور اسالم – خلخال سایر محورها باز است.

وی با بیان اینکه بر اثر بارش برف سنگین محورهای مواصلاتی دچار مشکلات شدیدی شد، به طوری که دو محور اصلی استان مسدود شد، خاطر نشان کرد: اما با تلاش های صورت گرفته از اواخر دیشب تمامی محورهای اصلی به ویژه محور رودبار به رشت بازگشایی شد اما تردد به کندی صورت می گیرد.

وی به امدادرسانی به در راه ماندگان نیز اشاره کرد و افزود: امدادرسانی به کسانی که در راه های استان مانده اند، ادامه دارد و تاکنون یک هزار و ۶۳۰ نفر اسکان اضطراری یافتند،  ضمن آنکه یک هزار و ۸۰۰ پتو و دو وعده غذای چهار نفره هم توزیع شده است.

برق ۸۵ هزار مشترک وصل شده است

وی در ادامه با اشاره به قطع برق بیش از ۲۵۰ هزار مشترک گیلانی طی روز گذشته و بدنبال بارش سنگین برف گفت: از ۲۵۰ هزار مشترکی که برق آنها قطع شده بود، با تلاش های انجام شده برق ۸۵ هزار مشترک وصل شده است.

آب شرب شش هزار مشترک وصل شده است

استاندار گیلان تصریح کرد: همچنین از ۱۲ هزار مشترکی که آب شرب آنها قطع شده بود، در حال حاضر آب شرب شش هزار مشترک وصل شده است.

وی با بیان اینکه از امروز تلاش برای بازگشایی راههای روستایی آغاز می شود، یادآور شد: البته در پی قطعی برق ، مشکلات ارتباطی هم در استان ایجاد شده که حدود ۵۰ درصد از شهروندان و روستاییان ما با مشکل قطعی اینترنت و تلفن ثابت روبرو شده اند.

نماینده عالی دولت در گیلان اظهار کرد: دستورات لازم از سوی رئیس جمهوری صادر شده و رئیس سازمان برنامه بودجه، وزیر کشور و وزیر نیرو همواره پیگیر موضوعات و مشکلات ایجاد شده ناشی از بارش برف از روز گذشته تا کنون بوده اند.

استاندار گیلان از مردم خواست از سفرهای غیر ضروری به گیلان تا عادی شدن وضعیت خودداری کنند.

 

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان