شما اینجا هستید

اجتماعی » اسکان بیش از یک هزار نفر گرفتار برف در پایگاه‌های امداد کردستان

سنندج – مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: شامگاه شنبه یک هزار و ۱۰۲ نفر از مسافران در راه مانده در محورهای شمالی استان که گرفتار برف و کولاک شدید شده بودند با کمک امدادگران در پایگاه‌های امداد و نجات این جمعیت اسکان داده شدند.

به گزارش انتهاج، محمدباقر محمدی اظهار کرد: این تعداد مسافر در محورهای مواصلاتی دیواندره – سقز، سقز به بانه و دیواندره به بیجار گرفتار برف و کولاک شده بودند که توسط امدادگران در مناطق امن اسکان یافتند.

وی با بیان اینکه در این مدت به یک هزار و ۱۸۷ حادثه دیده نیز امدادرسانی شد، افزود: بیش از ۲۰ خودرو کمک‌دار و ۲۰ تیم تخصصی امداد و نجات و ۱۰ تیم پشتیبان به حادثه‌دیدگان و در راه ماندگان طی ۲۴ ساعت گذشته خدمات امدادی ارائه دادند.

وی یادآور شد: مسافران و در راه ماندگان می‌توانند با تماس با سامانه ۱۱۲ حوادث احتمالی را به جمعیت هلال احمر در هر ساعتی از شبانه روز اطلاع دهند تا در کمترین زمان نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام و به کمک آنها بشتابند.

محمدی خاطر نشان کرد: اکنون نیز با توجه به تداوم بارش برف و وقوع کولاک، اکیپ‌های این جمعیت در محورهای مواصلاتی شمال و غرب استان کردستان حضور دارند تا در صورت لزوم به حادثه دیدگان کمک کنند.

 

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان