شما اینجا هستید

اجتماعی » تایید ۵۹ درصد متقاضیان مسکن ملی در کردستان

سنندج – مدیرکل راه‌ و شهرسازی کردستان از تایید ۵۹ درصد متقاضیان مسکن ملی در استان خبر داد و گفت: درخواست ۶۳۳ نفر از متقاضیان در طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر این استان در مرحله نخست تایید شد.

به گزارش انتهاج، محمدصدیق ثابتی با اشاره به اینکه پیش از این نام‌نویسی یک هزار و ۶۶ نفر برای طرح مسکن ملی در استان قطعی شده بود، اظهار کرد: درخواست ۵۹ درصد از این افراد در چهار شهر سنندج، سقز، بانه و مریوان به تایید رسیده است.

وی افزود: تعداد تایید شدگان در سنندج ۳۴۹ نفر، در بانه ۱۴۳ نفر، سقز ۹۴ نفر و مریوان ۴۷ نفر است که تمام این چهار شهر بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت و در گروه ماموریتی راه و شهرسازی قرار دارند.

۴۳۳ متقاضی حذف شده در مرحله اول طرح اقدام ملی مسکن کردستان

ثابتی با بیان اینکه تعداد ثبت نام‌کنندگان برای بهره مندی از طرح اقدام ملی در شهر سنندج ۶۰۶ نفر، در بانه ۲۵۲ نفر در سقز ۱۴۹ نفر و در مریوان ۵۹ نفر بود، خاطر نشان کرد: ۴۳۳ متقاضی حذف شده در مرحله اول طرح اقدام ملی مسکن کردستان در پالایش متقاضیان واجد شرایط عمدتا به دلیل قرمز بودن فرم ج و داشتن منع قانونی برای دریافت تسهیلات بانکی حذف ‌شدند.

وی با بیان اینکه افرادی که ثبت آنان تایید شده تا ۲۵ بهمن می توانند برای ادامه مراحل آدرس سایت به نشانی www.tem.mrud.ir مراجعه کنند، یادآور شد: افرادی که نیز در این مرحله حذف شدند می‌توانستند از یک تا ۱۰ بهمن با مراجه به این سایت اعتراض خود را اعلام کنند.

وی تصریح کرد: از بین ۱۰ شهر استان کردستان سنندج، بانه، سقز و مریوان در گروه شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفری و در گروه ماموریتی راه و شهرسازی و شهرهای بیجار، دهگلان، دیواندره، سریش‌آباد، قروه و کامیاران در گروه شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر و در گروه ماموریتی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار دارند.

 

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان