شما اینجا هستید

اخبار » تایید صلاحیت ۱۵۶ نفر از داوطلبان انتخابات در کرمانشاه

کرمانشاه – رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه از تایید صلاحیت ۱۵۶ نفر از داوطلبان انتخابات در استان خبر داد.

به گزارش انتهاج، محمدابراهیم الهی‌تبار در نشست هم اندیشی با دبیران احزاب استان کرمانشاه در سرسرای تدبیر استانداری، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه تا ۱۶ بهمن ۱۵۶ نفر معادل ۴۲.۵ درصد از کاندیداها از سوی شورای نگهبان تایید صلاحیت شدند، گفت: در روزهای گذشته نیز ۶ نفر دیگر با تایید شورای نگهبان به تعداد کاندیداهای استان اضافه شده‌اند.

وی با اشاره به نقش احزاب برای حداکثر شدن مشارکت در انتخابات اظهار کرد: توانمند شدن احزاب به بیشتر شدن کمیت داوطلبان در انتخابات و افزایش مشارکت مردم منتج می‌شود.

وی با تاکید بر نقش آفرینی احزاب در مشارکت مردم افزود: چراغ احزاب فقط شب انتخابات روشن نباشد و می طلبد که در یک برنامه مستمر احزاب به کادرسازی، آموزش و پرورش نیروی سیاسی همت بگذارند.

الهی تبار، تمسک به قانون، بی طرفی، رقابت، سلامت و مشارکت را پنج محور وزارت کشور در اجرای انتخابات عنوان کرد و گفت: آنچه که اهمیت بسیاری در این انتخابات دارد مشارکت حداکثری است که مورد تاکید دلسوزان جامعه است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه در ادامه با توصیه به نقش آفرینی موثر احزاب در انتخابات خاطر نشان کرد: احزاب سیاسی از داوطلبان مورد حمایت خود بخواهند که از دادن وعده های ناشدنی و اعتمادکاه پرهیز کنند.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان