شما اینجا هستید

اجتماعی » ثبت نام مجدد طرح اقدام ملی مسکن در زنجان طی ۱۰ روز آینده

زنجان – مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، از ثبت نام مجدد طرح اقدام ملی مسکن در استان طی۱۰ روز آینده خبر داد و گفت: براساس پایش انجام شده ۶۰ درصد از ثبت نام کنندگان شرایط لازم رادارند.

به گزارش انتهاج، مسعود بیات منش در جلسه شورای مسکن استان، به اجرای طرح ملی اقدام مسکن در استان زنجان اشاره کرد و اظهار کرد: احداث ۱۰ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی در استان زنجان در طرح اقدام ملی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: از این تعداد ۲ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی در بافت فرسوده، سه هزار واحد مسکونی در شهر زنجان و ۴ هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی در سایر شهرهای استان زنجان است.

وی با بیان اینکه در ابتدا تعداد واحدهای پیش‌بینی شده برای طرح اقدام ملی در استان زنجان ۹ هزار واحد بوده، خاطرنشان کرد: این تعداد با ثبت‌نام و استقبال خوب زنجانی‌ها به ۱۰ هزار و ۷۰۰ واحد رسیده است و در شهر زنجان زمین به اندازی کافی برای ساخت مسکن وجود دارد.

بیات منش یادآور شد: در شهرستان ابهر برای ساخت ۴۰۰ واحد مسکونی و قیدار کمبود زمین داریم.

وی با بیان اینکه کمبود زمین با تغییر کاربری زمین صنعتی داخل محدوده فراهم می‌شود، ادامه داد: در شهرستان‌های خرم‌دره، گرماب و سهرورد کمبود زمین نداریم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه زنجان نخستین استان در تامین زمین برای ساخت اقدام ملی مسکن است و این برای استان بسیار مهم است، تصریح کرد: زمین ۷۳ هکتاری پیش‌بینی شده برای ساخت مسکن اقدام ملی در زنجان داخل محدوده است و باید دستگاه‌های خدمات‌رسان در زمینه رساندن خدماتی چون آب، برق، گاز و مخابرات به این مناطق همکاری کنند.

وی افزود: در طرح اقدام ملی مسکن ساخت این مسکن‌ها به تعاونی‌ها و انبوه سازان داده خواهد شد.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان