شما اینجا هستید

اجتماعی » ایجاد ۱۳۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد استان سمنان

سمنان – معاون اشتغال کمیته امداد سمنان از ایجاد یک هزار و ۲۹۴ فرصت شغلی طی ۹ ماهه امسال برای مددجویان استان خبر داد و گفت: این فرصت‌های شغلی از محل پرداخت تسهیلات و به‌کارگیری مددجویان است.

به گزارش انتهاج، علیرضا خدابنده در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه روند پرداخت تسهیلات در کمیته امداد سمنان همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون ۲۲ میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال روستایی به مددجویان کمیته امداد استان سمنان پرداخت‌شده است.

وی تعداد کل تسهیلات پرداخت‌شده به مددجویان طی بازه مذکور را ۶۲۳ فقره برشمرد و افزود: از مجموع ۶۴ میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان اعتبار اشتغال روستایی برای کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد شهید سهم کمیته امداد ۸۱.۴ درصد است.

خدابنده بابیان اینکه تاکنون دو هزار و ۷۵۸ نفر در طرح اشتغال روستایی بااعتبار ۱۳۰ میلیارد ۳۱۴ میلیون ثبت‌نام کردند، خاطر نشان کرد: از این تعداد طرح در مجموع یک هزار و ۲۹۹ مورد به بانک‌ها برای ارائه تسهیلات ارسال‌شده است.

وی بابیان اینکه ۶۷۹ طرح اشتغال دیگر از این مجموع در بانک‌ها در حال پرداخت است، افزود: پیش‌بینی می‌شود این طرح‌های اشتغال‌زایی و ارائه تسهیلات لازم به مددجویان بتواند ضمن مهاجرت معکوس به روستاها باعث ایجاد رونق اقتصادی و اشتغال در سطح روستاها و همچنین توانمندی مددجویان شود.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان