شما اینجا هستید

اخبار » بازگشایی آزادراه زنجان، قزوین

زنجان – جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان از بازگشایی و پاکسازی آزادراه زنجان – قزوین با تلاش راهداران، خبر داد.

به گزارش انتهاج، سرهنگ محمدعلی عظیمی، گفت: این مسیر ارتباطی از ساعت هشت دوشنبه شب به مدت ۲/۵ ساعت به خاطر برخورد ۱۰ دستگاه خودرو با یکدیگر، بسته شد و صبح امروز نیز به علت یخ زدگی سطح جاده و برخورد زنجیره ای هشت دستگاه خودروی سنگین، دوباره به مدت ۳/۵ ساعت بسته شد تا از وقوع حوادث رانندگی احتمالی دیگر جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه بر اثر برخورد این خودروها یک نفر مصدوم شد و خسارت هایی نیز به برخی از خودروهای درگیر حادثه وارد شد، اظهار کرد: جاده دندی – تخت سلیمان نیز که به دلیل بارش برف و وقوع کولاک های شدید قریب یک هفته بسته شده بود، دوشنبه شب با تلاش راهداران باز شد.

عظیمی خاطرنشان کرد: شب گذشته آزادراه زنجان – قزوین توسط راهداران نمک پاشی شد اما برودت هوا باعث یخ زدگی مجدد شد و صبح امروز نیز دوباره عوامل راهداری نسبت به انجام عملیات نمک پاشی و پاکسازی اقدام کردند.

وی در ادامه افزود: ۹ ماه نخست امسال نیز بر اثر وقوع حوادث رانندگی در سطح جاده‌های ارتباطی این استان ۲۰۵ نفر و در سال ۹۷ تعداد ۲۲۰ نفر کشته شدند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال هفت درصد کاهش نشان می‌دهد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان