شما اینجا هستید

اخبار » بازگشایی ۱۲۴ راه روستایی در استان زنجان

زنجان – معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از بازگشایی ۱۲۴ راه روستایی در استان خبر داد و گفت: بارش برف و کولاک در این استان از بامداد سه‌شنبه موجب بسته شدن ۱۸۹ راه روستایی شد که تاکنون ۱۲۴ راه بازگشایی شده و تردد در آنها جریان دارد.

به گزارش انتهاج، جواد یوسفی با بیان اینکه بیشترین راه های روستایی مسدود شده در استان مربوط به شهرستان زنجان با ۴۴ مورد بود، اظهار کرد: در حال حاضر ۶۵ راه روستایی در استان مسدود است که تاظهر امروز بازگشایی می شود.

وی افزود: این راه های مسدودی در شهرستان های زنجان، ماهنشان، ایجرود، ابهر، سلطانیه و خدابنده واقع هستند.

وی ادامه داد: ۳۰ اکیپ راهداری در گردنه کوهستانی و صعب‌العبور این استان به طور شبانه روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات ارائه می دهند.

یوسفی خاطر نشان کرد: کسانی که قصد تردد در جاده های استان زنجان را دارند می توانند برای اطلاع از وضعیت راه های این استان با سامانه ۱۸۱۶ در تماس باشند.

وی یادآور شد: همچنین هموطنان برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱ و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار و سفر خود را مدیریت و برنامه ریزی کنند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: رانندگان عبوری از جاده های کوهستانی این استان لوازم گرمایشی، تجهیزات ایمنی و زمستانی همراه داشته و خودروهای خود را به چراغ های مه شکن مجهز کنند.

یوسفی خاطرنشان کرد: در صورت شرایط جوی نامساعد در جاده ها مسافران و رانندگان می توانند به طور موقت در نزدیکترین راهدارخانه اسکان داشته باشند.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان