شما اینجا هستید

اجتماعی » ترکیدگی ۱۵۹دستگاه کنتور آب در زنجان بر اثر یخ زدگی

زنجان – مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از ترکیدگی ۱۵۹ دستگاه کنتور آب مشترکان شهری طی هشت روز گذشته در این استان بر اثر یخ زدگی خبر داد.

به گزارش انتهاج، علیرضا جزقاسمی گفت: با توجه به کاهش دمای هوا تا ۲۰ درجه زیر صفر در سطح استان زنجان امسال تعداد قابل توجهی از دستگاه های کنتور آب در سطح شهرستان ها به سبب یخ زدگی دچار ترکیدگی شدند.

وی اظهار کرد: سال گذشته در این استان ۹ دستگاه کنتور بر اثر یخ زدگی دچار ترکیدگی شده بود که امسال این تعداد با افزایش ۹۵ درصدی به ۱۵۹ دستگاه رسید.

جزقاسمی به تعداد کنتورهای دچار ترکیدگی در سطح شهرستان ها اشاره کرد و افزود: بیشترین تعداد با ۱۲۰ دستگاه در شهرستان زنجان، ۱۸ دستگاه در قیدار، ۱۲ دستگاه در ابهر، ۶ دستگاه در خرمدره و سه دستگاه نیز در آببر بوده است.

وی خاطر نشان کرد: یک‌هزارو ۳۴۲ مورد تماس تلفنی در خصوص ترکیدگی کنتور آب با شرکت آب و فاضلاب استان زنجان برقرار شده بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در پایان گفت: مشترکان استان هنگام مواجه شدن با یخ زدگی کنتورهای آب می توانند با شماره ۱۲۲ تماس برقرار کرده و از این شرکت راهنمایی بگیرند.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان