شما اینجا هستید

اخبار » برگزاری انتخابات در ۶۳۸ شعبه اخذ رای استان سمنان

سمنان – معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۶۳۸ شعبه اخذ رای در چهار حوزه انتخابیه این استان برگزار می‌شود.

به گزارش انتهاج، حبیب‌الله خجسته‌پور اظهار کرد: از این تعداد ۵۰۶ شعبه ثابت و ۱۳۲ شعبه سیار برای روستاها در مناطق کوهستانی، کویری و صعب العبور است.

وی افزود: شرایط، امکانات و تجهیزات لازم برای برگزاری انتخابات در روز جمعه هفته جاری در استان سمنان مهیا و تدابیر برای پشتیبانی و انجام تدارکات نیز اتخاذ شده است.

وی تصریح کرد: اقدامات برای امنیت، سلامت و صیانت از آرای مردم و زمینه برای حضور پرشور و گسترده مردم در پای صندوق‌های اخذ رای در این استان به عمل آمده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان به نقش رسانه‌ها و تاثیرگذاری آنان در انتخابات اشاره و تاکید کرد: رسانه‌ها می‌توانند با انتشار اخبار امید بخش، شور و نشاط سیاسی را در جامعه با هدف افزایش مشارکت مردمی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ایجاد کنند.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان