شما اینجا هستید

اخبار » یک میلیون و ۵۴۶ هزار تن در استان کرمانشاه واجد شرایط رای هستند

قصرشیرین – استاندار کرمانشاه گفت: در استان کرمانشاه در مجموع یک میلیون و ۵۴۶ هزار تن واجد شرایط رای هستند که واجدان شرایط این دوره نسبت به دور قبل، به میزان ۲ و چهار دهم درصد رشد داشته است.

به گزارش انتهاج، هوشنگ بازوند اظهار کرد: هم اکنون کلیه عوامل آمادگی کامل را برای برگزاری انتخاباتی سالم دارند و در مجموع یک هزار و ۵۸۵ شعبه اخذ رای به جمع آوری آرامی مردمی اختصاص یافته است.

وی افزود: ۳۲ هزار نفر از عوامل اجرایی، نظارتی، امنیتی و انتظامی کار برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در استان برعهده دارند.

بازوند خاطر نشان کرد: امسال در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۵۹ هزار رای اولی داریم که تمامی افرادی که متولد ۲ اسفند ۱۳۸۰ و ماقبل آن هستند می توانند در این دوره رای دهند.

وی با اشاره به اینکه در روز جمعه با حضور پرخیر و برکت مردم شاهد برگزاری انتخابات خوبی در سایه سلامت و بی طرفی کامل با عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی خواهیم بود، یادآور شد: به مردم استان این اطمیمنان خاطر را می دهیم مطمئتن باشند از امانتی که دست عوامل اجرایی می دهند و به عنوان حق الناس است، صیانت می کنیم و در این خصوص نگرانی نداشته باشند.

گفتنی است، استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت هشت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان