شما اینجا هستید

اخبار » مسدود شدن ۱۸۵ راه روستایی کرمانشاه

کرمانشاه – ​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه از مسدود شدن راه ارتباطی ۵۱ محور روستایی استان مشتمل بر ۱۸۵ روستا بر اثر بارش برف خبر داد.

به گزارش انتهاج، فریبرز کرمی با اعلام این خبر گفت: بارش برف در استان کرمانشاه از یکشنبه شب تا صبح دوشنبه ۶۴ محور روستایی مشتمل بر ۳۳۲ روستا را بست که باتلاش عوامل راهداری تا صبح امروز راه ۱۳ محور مشتمل بر ۱۴۳ روستا بازگشایی شده و تلاش برای بازگشایی مابقی راه ها ادامه دارد.

وی با بیان اینکه مابقی راه های روستایی استان تا ظهر امروز (دوشنبه) بازگشایی می شود، اظهار کرد: اکنون راه های اصلی و فرعی استان کرمانشاه باز است و تردد در آن ها جریان دارد.

​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه در ادامه با اشاره به وجود هشت هزار و ۱۰۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی در استان کرمانشاه، گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای برفروبی این میزان راه ۵۰۰ نیرو در قالب ۴۹ اکیپ و ۴۰۰ دستگاه ماشین آلات و ۴۴ راهدارخانه در اختیار دارد.

گفتنی است، بارش برف از اواخر روز جمعه در بخش هایی از استان کرمانشاه آغاز شده و اکنون نیز ادامه دارد.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان