شما اینجا هستید

اخبار » ساماندهی نان‌برنجی فروشی‌های جاده بیستون

کرمانشاه – مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کرمانشاه از ساماندهی نان برنجی فروشی های جاده بیستون خبر داد و گفت: ناحیه کارگاه خوشه نان برنجی در شرکت شهرک صنعتی فرامان کرمانشاه راه اندازی شده است.

به گزارش انتهاج، بیژن‌ کردستانی در نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی در استانداری کرمانشاه، با اعلام این خبر اظهار کرد: تاکنون چهار کارگاه در این منطقه استقرار پیدا کرده اند، به دنبال ساماندهی بخشی از کارگاه های مربوط به فروشگاه های نان برنجی جاده بیستون در این ناحیه هستیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه هم در این نشست ناحیه ایجاد شده را مثبت ارزیابی کرد و افزود: ساخت و سازهای غیرمجازی در حریم بزرگراه کربلا برای عرضه سوغات ایجاد شده اند که پس از راه اندازی این شاخه می توانیم با ساخت و سازهای غیرمجاز برخورد کنیم.

مهرداد سالاری خاطر نشان کرد: این واحدهای تجاری چون در مسیر گردشگری و پرتردد واقع شده اند، می توانند منجر به حادثه و تصادفات خطرناک و جبران ناپذیری شوند بنابراین به منظور کاهش خطرات این واحدها برای رانندگان،باید کنارگذری در کنار این جاده اصلی ایجاد شود.

وی یادآور شد: قرار شده است که میراث فرهنگی به نان برنجی فروشی‌های مسیر کرمانشاه به بیستون مجوز لازم را ارایه کند تا بشود بر آنها نظارت داشت.

سالاری نیز بر مشکلات ایجاد شده به واسطه فعالیت این فروشگاه ها اشاره کرد و گفت: راهداری باید این موضوع را در دستور کار قرار دهد و اقدام های پیشگیرانه را انجام دهد.

 

 

 

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان