شما اینجا هستید

اخبار » بهره برداری از کارخانه بازیافت پسماند چهارمحال و بختیاری طی سال آینده

شهرکرد – معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری از بهره برداری از کارخانه جمع‌آوری و بازیافت پسماند و بی‌خطرسازی آن در استان در ۳ ماهه نخست سال آینده خبر داد.

به گزارش انتهاج، الله‌کرم نصیری در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی گفت: یک شرکت خصوصی در شهرستان شهرکرد با احداث و تجهیز این کارخانه زیست محیطی، به تفکیک، ساماندهی و بازیافت بیش از ۷۰ درصد از ۱۳۰ تن زباله تولیدی شهرکرد و شهرهای پیرامون اقدام خواهد کرد.

وی با بیان اینکه این کارخانه در منطقه متمرکز صنایع استان احداث می‌شود که علاوه بر پسماندهای صنعتی، سایر پسماندهای شهری را نیز ساماندهی می‌کند، اظهار کرد: این شرکت سرمایه‌گذار، طرح ارزیابی و موافقت نامه زیست محیطی خود را نیز تهیه کرده است و اکنون در انجام فرایند دریافت تسهیلات مالی مورد نیاز از بانک عامل قرار دارد.

وی همچنین بر سرعت بخشی اجرای خط انتقال آب طرح باغات “عمان سامانی” شهرستان سامان به شهرک‌های صنعتی اشاره کرد و افزود: امید است با به سرانجام رسیدن این مصوب دولتی، در فصل گرم بخشی از کمبود آب شرب مورد نیاز شهرک‌های صنعتی ۲و ۱ سامان برطرف شود.

وی، رفع مشکلات اشتغال و تولید در عرصه‌های مختلف استان با بودجه دولتی را غیرممکن دانست و گفت: مشارکت بخش خصوصی و ترغیب سرمایه‌گذاران در این زمینه یک امر ضروری است.

نصیری تصریح کرد : دولت حمایت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در راستای ایجاد اشتغال و تولید داخلی را در دستورکار خود قرار داده است.

 

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان