شما اینجا هستید

اخبار » خطر ویروس جدید کرونا از آنفلوانزای نوع اول کمتر است

بندرعباس – وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ویروس جدید کرونا خطر کمتری از آنفلوآنزای نوع اول (H1N1) دارد که ما توانستیم آن را کنترل کنیم.

به گزارش انتهاج، دکتر سعید نمکی در حاشیه بهره برداری از طرح های بهداشتی و درمانی هرمزگان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مبادی ورودی کشور در حال کنترل و پایش است و تاکنون موردی از ابتلا به بیماری کرونا در کشور گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه بهترین راه جهت پیشگیری از ابتلا به این بیماری رعایت نکات بهداشتی و مراقبتهای فردی است، افزود: اطلاع رسانی لازم در خصوص این بیماری و راه های پیشگیری از ابتلا به آن علاوه بر رسانه ها و فضای مجازی ، از طریق پیامک نیز انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: در صورت مشاهده بیماری کرونا در کشور و گزارش آن، فورا به مردم اطلاع رسانی خواهیم کرد.

وی یادآور شد: سال ۲۰۱۲ ابتلا به ویروس قدیمی کرونا در منطقه جاسک هرمزگان در جمعیت شترهای آن گزارش شده که با ویروس جدید تفاوت های بسیاری دارد.

اتفاق های خوبی برای حوزه درمان شرق هرمزگان در پیش است

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به نگاه ویژه دولت تدبیر و امید جهت بهبود شاخص های بهداشت و درمان در استان هرمزگان، گفت: هم اکنون طرحها و پروژه های خوبی در این استان در دست اجرا است که با بهره برداری از این پروژه ها ، اتفاق های خوبی برای حوزه درمان شرق هرمزگان رقم خواهد خورد.

وی تصریح کرد: سرانه تخت به ازای هر یک هزار نفر جمعیت در هرمزگان با اجرای این پروژه ها به حد مطلوبی خواهد رسید.

 

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان